Cumu l'agricultura intelligente cambia l'agricultura?

 

Cosa hè Smart Agriculture

L'Opinioni di u Cunsigliu di Statu di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunistu di Cina nantu à a Prumozione Integrata di Rivitalizazione Rurale è Accelerazione di Modernizazione di l'Agricoltura è di l'Area Rurali pruponi di implementà prughjetti di custruzzione è sviluppu rurale digitale, sviluppà agricultura intelligente, stabilisce un sistema di big data. per l'agricultura è e zone rurale, prumove a integrazione prufonda di a tecnulugia di l'informatica di nova generazione cù a produzzione è u funziunamentu agriculi, è rinfurzà a custruzzione digitale è intelligente di i servizii publichi rurali è a governanza suciale.

U cuncettu di l'agricultura intelligente evoluzione da l'agricultura di l'informatica, l'agricultura di precisione (agricultura fine), l'agricultura digitale, l'agricultura intelligente è altri termini, è u so sistema tecnicu include principalmente Internet agriculu di e cose, big data agricula è piattaforma nuvola agricula è altri trè aspetti."Agricoltura intelligente" hè l'usu di l'Internet d'alta tecnulugia mudernu per unisce l'agricultura è a tecnulugia.Modu funziunamentu cumplettamente mudernizatu per cambià i metudi tradiziunali di l'agricultura.

 

图片1

In u 2020, a pupulazione tutale di i 230 paesi di u mondu serà quasi 7,6 miliardi.Cina hè u paese più pupulatu di u mondu cù 1,4 miliardi di persone, è l'India hè u sicondu paese più pupulatu cù 1,35 miliardi di persone.Ciò chì avemu bisognu hè di maximizà è raziunalizà l'usu di risorse limitate di a terra, aumentà a pruduzzione alimentaria, è ottene u sviluppu scientificu, raziunale è sustinibule.In u risultatu, hè natu l'agricultura intelligente, basatu annantu à l'agricultura tradiziunale originale, per mezu di a scienza è a tecnulugia, a pianificazione raziunale è u funziunamentu di u modu agriculu.

 

Prima, Scientifica, Gestione Fase

Per mezu di a tecnulugia IOT, a gestione mirata pò esse realizata in diverse tappe di piantazione di verdura, in modu di regulà ragiunate l'ambiente di crescita di i vegetali.

L'acqua, a luce, a temperatura è a cuncentrazione di diossidu di carbonu necessariu per a crescita di u vegetale pò esse monitoratu è aghjustatu in una manera puntuale attraversu IOT.L'agricultura intelligente pò aiutà l'agricultori à sviluppà u pianu di gestione più raghjone, per risponde à i bisogni di crescita di diversi tipi di verdura.A tecnulugia IoT hà avanzatu à salti è limiti, è i sensori sò largamente usati in l'agricultura è in serra.

L'agricultori ponu installà sensori di temperatura è umidità per misurà a temperatura è l'umidità in a terra per assicurà chì i vegetali sò in l'ambienti di temperatura è umidità.

HENGKO hà assai mudelli ditrasmettitori di temperatura è umiditàèsonde di temperatura è umiditàda sceglie.Per a misura di a temperatura è di l'umidità di a terra, HENGKO hà ancu aSerie di sensori portatili di temperatura è umidità di a terradispunibule, cù una sonda longa per a misurazione manuale, chì hè più còmuda.

U materiale di l'acciaio inossidabile pò resiste à a corrosione, più durable è micca faciule da dannu, è a durezza di u metale hè più altu ch'è u plasticu, u ramu è altri materiali, pò esse megliu inseritu in a misurazione di a terra.

Transmetteur de température et d'humidité sonde à tige longue -DSC 6732

 

 

Ciò chì HENGKO pò fà più per u vostru prughjettu di l'agricultura intelligente

À u listessu tempu, pudete installà sensori di diossidu di carbonu per misurà u cuntenutu di gasu di e spezie di serra.

A cuncentrazione di diossidu di carbonu appropritatu pò aumentà u rendiment di ligumi, chì favurizeghja a salute è l'aumentu di a produzzione vegetale.

In più di u sensoru di diossidu di carbonu, HENGKO hà ancu ossigenu, monossidu di carbonu, sulfuru d'idrogenu,sensori di gas combustible, etc., per risponde à e vostre diverse esigenze.

U detector di gasu fissu industriale HENGKO hè cumpostu da sonda di gas + alloghju + sensore.L'assemblea di l'abitazione a prova di esplosione di u detector di gas HENGKO hè fatta di materiale inossidabile 316L in pezza a prova di esplosione ècarcassa in acciaio inox o carcassa d'aluminiu, chì hè robusta è durable è furnisce a massima prutezzione anti-corrosione è pò esse usata in ambienti di gas splusivi duru.

 

Shell di alarme di gas -DSC 7599-1

 

Siconda, Monitoraghju Intelligente di Pesti

I metudi tradiziunali di surviglianza di pesti sò longu è difficiuli di risponde à i bisogni attuali di a produzzione.U sistema di surviglianza è analisi di pesti hè un sistema di misurazione è rapportu automaticu di pesti mudernu novu lanciatu, chì usa cunniscenze è metudi di biologia, eculugia, matematica, scienza di u sistema, logica, etc. tecnulugia di trasmissioni, Internet di e cose è altre tecnulugii, cumminati cù spirienza pratica è dati storicu, per fà prediczioni nantu à i tendenzi futuri di pesti è e malatie, migliurà assai l'efficienza di u travagliu è a precisione di i risultati di u monitoraghju.Per furnisce servizii di previsione precisa è puntuale per a maiò parte di i circadori è i pruduttori.

 

Terzu.Irrigazione e Fertilizzazione Manuale Intelligente

I culturi sò inseparabili da l'acqua.A quantità ghjustu di l'acqua pò fà cresce sani, è ùn hè micca solu irrigazione quandu vulete irrigà, l'intervallu di tempu è a quantità d'acqua hè favurevule à u crescita di i culturi.U rapidu sviluppu di l'intelligenza artificiale, cusì chì a tecnulugia d'aprenu di l'intelligenza artificiale pò seguità u cuntenutu di umidità di a terra in tempu reale, per sapè esattamente quandu furnisce l'acqua à i culturi, risparmià tempu è energia è risparmià l'acqua.Ùn solu l'irrigazione artificiale intelligente, ma ancu a fertilizazione.Detectendu a terra per ottene una fertilizazione precisa, l'utilizazione di fertilizzanti pò esse migliurata, riducendu l'inputs di l'agricultori è prutegge a terra da l'acidificazione causata da a fertilizazione eccessiva.

 

图片2

 

Quartu, a cumminazzioni di a cugliera intelligente è meccanica

Parechje paesi sviluppati sò aduprendu machini intelligenti invece di u travagliu agriculu umanu, u risparmiu di travagliu, a produzzione agricula per ghjunghje sin'à un altu gradu di scala, intensiva, fabbrica, China hè dinù affruntà una tappa impurtante di a pruduzzioni di l'agricultura tradiziunale è l'agricultura meccanica muderna in ogni altru. , u futuru hà da prumove gradualmenti u modu tecnicu principale di ogni pruduzzione maiò di culturi in tuttu u meccanismi, sarà più machini intelligenti sarà messu in a pruduzzioni agricula.

 

https://www.hengko.com/


Tempu di Postu: Apr-02-2021