CUSTOMER FIRST & HENGKO 2019

HENGKO Technology Co., Ltd.sopravvive nantu à servizii di alta qualità è cunsiderati.Intantu ferma fede à l'aspirazione originale è cuntinueghja sempre.

Basatu nantu à l'industria di sinterizzazione, HENGKO aderisce sempre à i principii di u funziunamentu di a gestione di l'integrità, aiutendu i clienti, u sviluppu mutuale.Duranti l'anni, hà guadagnatu a fiducia di i clienti in casa è in l'esteru in l'industria.Rivisendu u passatu, HENGKO ferma fideli à l'aspirazione originale è avanza.

123456 (1)

2019 hè un annu straordinariu.In questu annu, ancu s'è parechje imprese sò in difficultà, HENGKO ferma sempre à l'industria di filtrazione, furnisce servizii di produzzione per parechji fabricatori è sviluppa u mercatu internaziunale in continuu.

2019 hè un annu impurtante per entra in i mercati internaziunali.In questu annu, HENGKO hà aumentatu l'investimentu in u mercatu internaziunale chì rende i so prudutti più internaziunali.

In l'annu di u 2019, HENGKO hà fattu grandi passi avanti.Quist'annu, avemu aghjurnatu l'equipaggiu di produzzione, allargatu i novi mercati, è risolviu assai prublemi da i clienti.Mentre aumentà a capacità di produzzione, cuntinuemu à aumentà l'input in u mercatu internaziunale per stabilisce una basa solida per l'internazionalizazione HENGKO.Aspittemu una relazione à longu andà è stabile cù l'amichi di tutti i campi di a vita.

https://www.hengko.com/


Tempu di post: Dec-08-2019