Una guida cumpleta: cumu sceglie trà i diversi tipi di sensori è protokolli d'interfaccia?

Diversi Tipi di Sensori è Protocolli Interfacing

 

A tecnulugia hà allargatu parechji tipi di capacità umana, è u sensoru hà allargatu a gamma di percepzioni umana.Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia muderna.Ci hè una forte dumanda di IoT, big data, tecnulugia di cloud computing è cusì.Hè largamente appiicata à l'ecunumia, a scienza è a tecnulugia di difesa naziunale, u sustenimentu di u populu è ogni altra zona.

 

Capisce i sensori è u so scopu

Hè una jungla fora cù innumerevoli tipi di sensori.Da sensori di temperatura umili à sistemi LiDAR sofisticati, tutti anu un rolu unicu in u nostru mondu guidatu da a tecnulugia.Dunque, u primu passu per sceglie u sensoru ghjustu hè di capisce ciò chì facenu.

I sensori sò l'ochji è l'arechje di i nostri dispositi, chì furniscenu dati preziosi da u mondu fisicu.Monitoranu i fatturi ambientali, rilevanu cambiamenti, è trasmette sta infurmazione à altre parti di u sistema.Chì sensore sceglite dipende largamente da ciò chì vulete misurà.

 

Tipi di sensori

A varietà di sensori pò fà girari a testa!Eccu un snapshot di alcuni di i più cumuni:

1. Temperature Sensors: As lu nomu suggerisce, sti variazioni di temperatura pista.Sò u pane è u burro di i sistemi HVAC è parechji prucessi industriali.

2. Sensori di Prossimità: Utili per a robotica è i sistemi di sicurezza, sti sensori rilevanu a prisenza o l'absenza di un ughjettu in un certu intervallu.

3. Pressure Sensors: Monitoring air or fluid pressure is their forte.Truverete in i veiculi, i dispositi medichi è i sistemi di surviglianza climatica.

4. Sensori di luce: Quessi rilevanu livelli di luce è sò cumunimenti usati in sistemi di illuminazione automatica è camere.

 

Cusì per nurmalmente, È i sensori sò spartuti in u sensoru wireless è u sensoru filatu cunvinziunali.

I sensori cablati cunvinziunali cunnette u dispusitivu chì riceve input, hà u vantaghju di alta precisione, durable è pò esse usatu parechje volte senza rimpiazzamentu.

U sensoru wireless hè un cullettivu di cumunicazione di dati wireless chì integra e funzioni di acquisizione di dati, gestione di dati è cumunicazione di dati, hà u vantaghju di u funziunamentu di bassa putenza, u trasportu di dati wireless, senza cablaggio, installazione flessibile è debugging è cusì.

I protokolli di cumunicazione sò divisi in protokolli di cumunicazione wireless è protokolli di cumunicazione cablata.U protocolu di cumunicazione definisce u formatu utilizatu da l'unità di dati, l'infurmazioni è u significatu chì l'unità d'infurmazione deve cuntene, u modu di cunnessione, è u timing quandu l'infurmazione hè mandata è ricevuta, per assicurà u trasferimentu lisu di dati à u locu determinatu.

 

I tipi di protokolli di cumunicazione anuRFID, infrarossi, ZigBee, Bluetooth, GPRS, 4G, Wifi è NB-IoT.I protokolli di cumunicazione anuMBus, USB, RS232, RS485 è ethernet.

 

Certi dettagli di ogni protocolu cum'è seguente:

 

A: Protocols Wireless

A cumunicazione wireless hè diventata una parte cruciale di a tecnulugia muderna.Da i ghjoculi di cuntrollu remoto à i machini industriali avanzati, i protokolli wireless ghjucanu un rolu criticu.Eccu alcuni cumuni:

1. RFID(Identificazione di Radio Frequency): RFID hè aduprata per u scambiu di dati senza cuntattu, più cumunimenti in sistemi di cuntrollu di accessu è traccia di l'assi.

2. Infrared:A cumunicazione infrared hè aduprata in l'applicazioni à corta distanza, cum'è i telecomandi di televisione è u trasferimentu di dati à corta distanza trà i dispositi.

3. ZigBee:ZigBee hè una rete wireless di bassa putenza è di dati à bassa velocità utilizata principalmente in paràmetri industriali, case intelligenti è sistemi di cuntrollu remota.

4. Bluetooth:Probabilmente sapete questu!Bluetooth hè utilizatu per a cumunicazione à corta distanza, puntu à puntu è puntu à multipuntu.Hè perfetta per cunnette periferiche cum'è tastiere, mouse è cuffie.

5. GPRS(General Packet Radio Service): GPRS hè utilizatu in a cumunicazione mobile per l'accessu à Internet, a messageria multimediale è i servizii basati in locu.

6. 4G:A quarta generazione di tecnulugia cellulare, 4G furnisce l'accessu Internet mobile ultra-larga per i telefuni mobili, laptops è altri dispositi mobili.

7. Wifi:Wifi hè un protokollu di rete wireless chì permette à i dispositi di cumunicà senza cunnessione diretta per cable.Hè largamente utilizatu in rete di casa, rete di ufficiu è hotspot publichi.

8. NB-IoT(Internet di e cose in banda stretta): NB-IoT hè un protokollu di rete larga di bassa putenza cuncepitu per cunnetta i dispositi à longu distanzi in spazii difficiuli di ghjunghje.Hè ideale per l'applicazioni IoT.

 

B: Protocolli Wired

Ancu in u nostru mondu wireless, i protokolli cablati anu sempre un rolu cruciale, in particulare in l'applicazioni industriali è di dati elevati.

1. MBus (Meter-Bus):MBus hè un standard europeu per a lettura remota di i misuratori di calore è altri metri di cunsumu.

2. USB (Universal Serial Bus):L'USB hè adupratu per a cunnessione, a cumunicazione è l'alimentazione elettrica trà l'urdinatori è i so periferichi.

3. RS232:Questu hè un standard per a trasmissione di dati di cumunicazione seriale.Hè tradiziunale utilizatu in i porti seriali di l'urdinatore.

4. RS485:Simile à RS232, RS485 supporta più nodi per rete è lunghezze di cable più longu.Hè aduprata in sistemi di cuntrollu industriale è automatizazione di l'edificazioni.

5. Ethernet:L'Ethernet hè largamente utilizatu in e rete locale (LAN).Parmette alta velocità è cumunicazione affidabile trà i dispositi.

A selezzione di u protokollu adattatu dependerà largamente di l'applicazione è di l'ambiente.Sempre cunsiderà fattori cum'è a gamma, u cunsumu di energia, a tarifa di dati è u tipu di dispusitivi cunnessi quandu fate a vostra scelta.

 

 

In u 1983, basatu annantu à u standard Bus Industrial RS-422, l'Associazione di l'Industria Elettronica hà formulatu è emessu u standard Bus industriale RS-485.U standard di bus RS-485 specifica normi per e proprietà elettriche di l'interfaccia di bus chì sò definite per i dui stati lògichi: U livellu pusitivu hè trà + 2V ~ + 6V, chì indica un statu logicu;Un livellu negativu trà -2V è -6V indica un altru statu lògicu.U signale digitale adopta un modu di trasmissione differenziale, chì pò riduce efficacemente l'interferenza di u signale di rumore.

 

Pò supportà in modu efficace parechji sub-nodi, distanza di cumunicazione è alta sensibilità di ricezione di informazioni.In a rete di cumunicazione industriale, l'autobus RS - 485 hè principarmenti utilizatu in a trasmissione generale è esterna di l'infurmazioni è u scambiu di dati, ogni tipu d'attrezzatura industriale efficace per a capacità di suppressione di u rumore, una velocità di trasferimentu di dati efficiente è una bona affidabilità di trasmissione di dati è una lunghezza scalabile di u cable di cumunicazione hè. unmatched da altri parechji standard di cumunicazione industriale. Per quessa, u RS-485 hè statu largamente utilizatu in parechji campi.

Protocolu di cumunicazione HENGKOsensor di temperatura è umiditàèsensor di gashè RS-485.In a temperatura è l'umidità è u detector di gas, l'autobus RS-485 pò trasmette infurmazioni è scambià dati direttamente cù u sensoru per assicurà a risposta immediata è precisione.

 

DSC_3891

Inoltre, usonda di sensore di gascum'è un elementu di misurazione hà un grande effettu nantu à a precisione di misurazione di u sensoru.Sicondu i sfarenti ambienti di misurazione di u sensoru, hè assai impurtante di sceglie l'alloghju di a sonda.Cum'è l'alloghju di a sonda in acciaio inox hà u vantaghju di a resistenza à alta temperatura,anti-corrosione, waterproof, rimozione di polvera, hè dispunibule per alta temperatura è umidità, grande polvera è altri ambienti severi.

Sonda detettore di diossidu di carbonu-DSC_9365

Custodia di sonda di sensori di temperatura è umidità-DSC_2316

 

 

Cù u sviluppu constantu di a tecnulugia, u requisitu di i diversi sensori hà più è più altu.

HENGKO hà più di 10 anni di sperienza persunalizata OEM / ODM è cuncepimentu prufessiunale

è capacità di cuncepimentu aiutata.Avemu una squadra di design prufessiunale chì furnisce assistenza tecnica.

Vi furniremu un eccellente sensore di temperatura è umidità / trasmettitore / sonda, gassensor / alarme / modulu / elementu è cusì.

 

 

https://www.hengko.com/

 


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2020