Chì ci hè a Funzione di a Sonda di Sensore di Umidità Incorporata è a Sonda di Umidità Relativa Esterna?

 Cosa hè a differente Sonda di Sensore di Umidità Integrata è Esterna

 

Sonda di temperatura è umiditàhè principalmente utilizatu per cunvertisce è visualizà u valore di temperatura è umidità à u detector di umidità o l'urdinatore.A funzione di a sonda di u sensoru di umidità integrata è a sonda di umidità relativa esterna hè completamente diversa.

1. Sonda d'umidità integrata

Sonda d'umidità integratahè pensatu per inserisce utrasmettitore di temperatura è umidità, salva assai u spaziu occupante, adattatu per u spaziu di crawl è qualchì cundizione chì deve installà assai sensori RH / T in puntu fissu.A sonda di umidità integrata hà u vantaghju di un bassu cunsumu d'energia, riduce a perdita di prudutti è l'effettu di a contaminazione chì affetta u sensor d'umidità.

Features

Una sonda di sensore di umidità integrata hè un dispositivu chì misura l'umidità relativa (RH) di l'ambiente circondu.

Quì avemu elencu alcune caratteristiche di una sonda tipica di u sensoru di umidità integrata, per piacè verificate:

1. Accuratezza:

A precisione di una sonda di u sensoru di umidità hè un fattore impurtante per cunsiderà.Una sonda d'alta qualità averà tipicamente una precisione di +/-2% RH o megliu.

2. Gamma :

A gamma di una sonda di sensore di umidità si riferisce à i livelli minimi è massimi di RH chì pò detectà.A maiò parte di e sonde ponu detect livelli di RH chì varieghja da 0% à 100%.

3. Tempu di risposta:

U tempu di risposta di una sonda di u sensoru di umidità hè u tempu necessariu per detectà cambiamenti in u livellu RH.Un tempu di risposta veloce hè impurtante in l'applicazioni induve i livelli di umidità ponu fluttuà rapidamente.

4. Calibrazione:

Cum'è qualsiasi dispositivu di misurazione, una sonda di sensore di umidità deve esse calibrata periodicamente per assicurà letture precise.Alcune sonde venenu cù funzioni di calibrazione integrate, mentre chì altri necessitanu calibrazione manuale.

5. Taglia è disignu:

Sonde di sensori di umidità sò in una gamma di dimensioni è disinni per adattà à diverse applicazioni.Certi sò chjuchi è pensati per l'usu in i dispositi compacti, mentri àutri sò più grande è più robusti per l'usu in ambienti industriali.

6. Segnale di output:

Una sonda di sensore di umidità pò emette un signalu analogicu o digitale, secondu l'applicazione.L'output analogicu hè spessu usatu in sistemi più simplici, mentre chì l'output digitale hè preferitu in sistemi più cumplessi.

7. Cumpatibilità:

Hè impurtante di cunsiderà a cumpatibilità di una sonda di sensori di umidità cù diversi tipi d'equipaggiu è sistemi.Alcune sonde ponu esse pensate per travaglià cù dispositi o software specifichi, mentri àutri sò più versatili è ponu esse aduprati cù una varietà di sistemi.

 

U trasmettitore di l'umidità di a temperatura industriale HENGKO hà u vantaghju di una alta precisione di misurazione, alta sensibilità, bona stabilità, largu intervallu di misurazione, display LCD, risposta rapida, deriva zero è altre caratteristiche.U monitor di temperatura è umidità in linea rende adattatu ogni tipu d'attellu, sala bianca, catena di friddu, ospedale, laboratoriu, sala di computer, edifici, aeroportu, stazione, museu, palestra è altre occasione chì deve monitorà è cuntrullà a temperatura ambientale è l'umidità interna.

sensor d'umidità capacitivu-DSC_5767-1

Per esternisonde di umidità relativa, hà una gamma di misura più larga da a sonda di umidità integrata.È pudemu selezziunà diversi tipi di sonda di umidità secondu l'ambiente di misurazione.Cum'è HENGKO furnisce una sonda di sensore di temperatura è umidità montata in flange cun tubu di estensione di diverse lunghezze Ideale per quandu una applicazione richiede a rimozione di un sensore senza interrompe u prucessu.

Sonda sensore d'alta temperatura è umidità -DSC 5148

2. Sonda d'umidità Relativa Esterna

Split-tipuSonda di umidità relativa esternapò ièssiri usatu in HVAC duct è crawl space.Custodie per sensori di umidità HENGKOsò fatti da a sinterizzazione di materiale in polvere 316L in alta temperatura.Hanu prestazioni eccellenti di pareti di tubi interni è esterni lisci è piatti, pori uniformi è alta resistenza.A tolleranza dimensionale di a cunchiglia di u sensoru in acciaio inox di a maiò parte di i mudelli hè cuntrullata in 0,05 mm.

 

HENGKO-trasmettitore di temperatura di l'umidità-DSC_9105

A sonda di u sensoru di umidità integrata è a sonda di umidità relativa esterna anu i so vantaghji, secondu u so propiu ambiente d'usu è a misurazione hà bisognu di selezzione mirata, ùn andarà micca male.

 

Funzioni principali

Una sonda di umidità relativa esterna hè un dispositivu chì hè utilizatu per misurà l'umidità relativa di l'ambiente circondu, ma hè separatu da l'equipaggiu principalu chì misura.Eccu alcune caratteristiche di una sonda di umidità relativa esterna tipica:

1. Accuratezza:

A precisione di una sonda di umidità hè un fattore impurtante per cunsiderà.Una sonda d'alta qualità averà tipicamente una precisione di +/-2% RH o megliu.

2. Gamma :

A gamma di una sonda di umidità si riferisce à i livelli minimi è massimi di RH chì pò detect.A maiò parte di e sonde ponu detect livelli di RH chì varieghja da 0% à 100%.

3. Tempu di risposta:

U tempu di risposta di una sonda di umidità hè u tempu necessariu per detectà cambiamenti in u livellu RH.Un tempu di risposta veloce hè impurtante in l'applicazioni induve i livelli di umidità ponu fluttuà rapidamente.

4. Calibrazione:

Cum'è qualsiasi dispositivu di misurazione, una sonda di umidità deve esse calibrata periodicamente per assicurà letture precise.Alcune sonde venenu cù funzioni di calibrazione integrate, mentre chì altri necessitanu calibrazione manuale.

5. Taglia è disignu:

E sonde di umidità esterne venenu in una gamma di dimensioni è disinni per adattà à diverse applicazioni.Certi sò chjuchi è pensati per l'usu in i dispositi compacti, mentri àutri sò più grande è più robusti per l'usu in ambienti industriali

6. Lunghezza di cable:

I sondi di umidità esterni venenu cù un cable chì cunnetta a sonda à l'equipaggiu principale.A lunghezza di u cable hè un fattore impurtante per cunsiderà, postu chì determina a distanza chì a sonda pò esse piazzata da l'equipaggiu principale.

7. Cumpatibilità:

Hè impurtante di cunsiderà a cumpatibilità di una sonda di umidità cù diversi tipi d'equipaggiu è sistemi.Alcune sonde ponu esse pensate per travaglià cù dispositi o software specifichi, mentri àutri sò più versatili è ponu esse aduprati cù una varietà di sistemi.

8. Durabilità:

I sondi di umidità esterni ponu esse esposti à una varietà di cundizioni ambientali, per quessa, anu bisognu à esse durable è capaci di sustene e cundizioni duri.

9. Segnale di output:

Una sonda di umidità pò emette un signalu analogicu o digitale, secondu l'applicazione.L'output analogicu hè spessu usatu in sistemi più simplici, mentre chì l'output digitale hè preferitu in sistemi più cumplessi.

10. Funzioni supplementari:

Alcune sonde di umidità ponu include funzioni supplementari, cum'è a misurazione di a temperatura o a capacità di misurà altri parametri ambientali.

 

 

Allora perSensore di umidità, HENGKO furnisce un serviziu OEM speciale, per persunalizà a sonda di esigenze speciali per prutegge u vostru sensore.per quessa, avete sempre qualchì quistione o Got New Sensor hà bisognu à OEM

Sensor Protect, pudete pensà à l'Abitazione di Sensore di Metallu Sinterizatu Poroso per Prutege u vostru Sensor Better.Siete invitati à cuntattateci per emailka@hengko.com, a mandaremu torna à

à voi in 48 ore.

 

https://www.hengko.com/

 

Tempu di Postu: 16-Nov-2021