Chì ci hè a sfarenza di l'acciaio inox 304,304L,316,316L?

Differenti di l'acciaio inossidabile 304,304L,316,316L

 

Chì ghjè l'acciaio inox?

U materiale in acciaio inox ùn hè micca solu cumuni in a nostra vita di ogni ghjornu, ma hè ancu largamente utilizatu in l'industria pesante, l'industria ligera è l'applicazioni di l'industria di a custruzione.L'acciaio inossidabile resistente à l'acidu hè chjamatu acciaio inox.Hè cumpostu di acciaio inox è azzaru resistente à l'acidu.In cortu, l'azzaru chì pò resiste à a corrosione atmosferica hè chjamatu azzaru inossidabile, è l'azzaru chì pò resiste à a corrosione di i media chimichi hè chjamatu azzaru resistente à l'acidu.I tippi d'acciaio inossidabile cumunimenti usati sò 304, 304L, 316, 316L, chì sò 300 acciai di serie di acciaio inox austeniticu.Chì significà 304, 304L, 316, 316L?In fatti, questu si riferisce à uacciaio inossidabile di qualità standard d'acciaio, i normi di i diversi paesi sò diffirenti, per piacè riferite à a tavula seguente per i dettagli.

 

13

 

304inossidabile

L'acciaio inossidabile 304 hè un azzaru universale è largamente utilizatu cù una bona resistenza à a corrosione, resistenza à u calore, forza à bassa temperatura è proprietà meccaniche;bona prestazione di trasfurmazioni è alta tenacità.Hè largamente utilizatu per fà l'equipaggiu è e parti chì necessitanu una bona prestazione cumpleta (resistenza à a corrosione è formabilità).Hè resistente à a corrosione in l'atmosfera.S'ellu hè una atmosfera industriale o una zona assai contaminata, deve esse pulita in tempu per evità a corrosione.Hè resistente à a corrosione in l'atmosfera.S'ellu hè una atmosfera industriale o una zona assai contaminata, deve esse pulita in tempu per evità a corrosione.L'acciaio inossidabile 304 hè un acciaio inox di qualità alimentaria ricunnisciutu naziunale.

 

316inossidabile

A principal diferenza trà 316 è 304 in a cumpusizioni chimica hè chì 316 cuntene Mo, è hè generalmente ricunnisciutu chì 316 hà una resistenza di currusioni megliu è hè più resistente à a curruzzione in ambienti à alta temperatura cà 304. Pò esse usatu sottu a dura alta temperatura. cundizioni;un bonu indurimentu di u travagliu (debule o micca magneticu dopu a trasfurmazioni);non-magneticu in statu solu suluzione;bona prestazione di saldatura.Ampia gamma di applicazioni, cum'è chimica, tintura, carta, acidu oxalic, fertilizzanti è altri equipaghji di pruduzzione, industria alimentaria, strutture in e zone costiere, speciali perfiltri in acciaio inoxecc.

 

316 316L

"L"

Comu tutti sapemu, Stainless cuntene una varietà di elementi, è metalli cù un cuntenutu di carbure ridutta chè u cuntenutu generale serà indicatu da agghiuncennu un "L" dopu à u gradu-cum'è 316L, 304L.Perchè ci avissi a riduzzione carbides?Principalmente per prevene a "corrosione intergranular".A corrosione intergranular, a precipitazione di carburi durante a saldatura à alta temperatura di metalli, distrugge u ligame trà i granuli di cristalli, riducendu assai a forza meccanica di u metallu.È a superficia metallica hè spessu sempre intacta, ma ùn pò micca resiste à i colpi, per quessa hè una corrosione assai periculosa.

 

304Linossidabile

Cum'è un azzaru 304 bassu di carbonu, a so resistenza à a corrosione hè simile à quella di l'azzaru 304 in cundizioni normali, ma dopu a saldatura o u sollievu di stress, a so resistenza à a corrosione intergranulare hè eccellente.Pò ancu mantene una bona resistenza à a corrosione senza trattamentu termale è pò esse usata à -196 ℃ ~ 800 ℃. 

 

316Linossidabile

Cum'è una seria low-carbon di l'azzaru 316, in più di e stesse caratteristiche cum'è l'azzaru 316, hà una bona resistenza à a corrosione intergranular.Pò esse appiicatu à i prudutti cù esigenze elevate per a corrosione anti-intergranular, è ancu à i machini esterni in l'industrii chimichi, di carbone è di petroliu, piante chimiche è altri campi.Una suscettibilità più alta à a corrosione intergranular ùn significa micca chì i materiali senza carbonu sò più suscettibili à a corrosione.In un ambiente altu di cloru, sta sensibilità hè ancu più altu.U cuntenutu Mo di 316L face chì l'azzaru hà una bona resistenza à a corrosione di pitting è pò esse usatu in modu sicuru in ambienti chì cuntenenu ioni alogeni cum'è Cl-.

Elementu di filtru HENGKO in acciaio inossidabile fattu di 316 è 316L, hà u vantaghju di a resistenza à a temperatura alta, a bona resistenza à a corrosione, a forza d'alta resistenza è i ligami stretti di ispezione di qualità per assicurà chì a qualità di i prudutti fora di a fabbrica passanu a dogana.

DSC_4225

 

Eccu un paragone di e differenzi principali in e proprietà è e caratteristiche di i tipi d'acciaio inox 304, 304L, 316 è 316L:

Pruprietà / Caratteristica 304 304L 316 316L
Cumpusizioni        
carbone (C) ≤0,08% ≤0,030% ≤0,08% ≤0,030%
Cromu (Cr) 18-20% 18-20% 16-18% 16-18%
Nickel (Ni) 8-10,5% 8-12% 10-14% 10-14%
Molibdenu (Mo) - - 2-3% 2-3%
Pruprietà meccanica        
Résistance à la traction (MPa) 515 min 485 min 515 min 485 min
Rendimentu (MPa) 205 min 170 min 205 min 170 min
Allungamentu (%) 40 min 40 min 40 min 40 min
Resistenza à a corrosione        
Generale Bene Bene Megliu Megliu
Ambienti di cloruri Moderate Moderate Bene Bene
Formabilità Bene Megliu Bene Megliu
Saldabilità Bene Eccellente Bene Eccellente
Applicazioni Utensili di cucina, trim architectural, equipamentu di trasfurmazioni alimentari Contenituri chimichi, parti saldate Ambienti marini, attrezzature chimiche, farmaceutiche Ambienti marini, custruzzione saldata

1. Composizione: 316 è 316L anu molibdenu supplementu chì aumenta a so resistenza à a corrosione, in particulare in ambienti di cloruri.

2. Pruprietà meccanica: I varianti "L" (304L è 316L) sò generalmente una forza ligeramente più bassa per via di u so cuntenutu di carbone ridutta, ma offre una saldabilità megliu.

3. Resistenza à a corrosione: 316 è 316L sò superiori in resistenza à a corrosione cumparatu cù 304 è 304L, soprattuttu in ambienti marini è altu chloride.

4. Formabilità: I varianti "L" (304L è 316L) offrenu una forma più bona per via di u so cuntenutu di carbone ridutta.

5. Weldability: U cuntenutu di carbonu ridutta in 304L è 316L minimizes u risicu di precipitazione di carbure durante a saldatura, facennu più adattatu per appiicazioni saldati cà i so contraparti non-L.

6. Applicazioni: L'applicazioni furnite sò solu uni pochi d'esempii, è ogni tipu d'acciaio inox pò ièssiri usatu in parechje altre applicazioni sicondu i bisogni specifichi.

Nota: E proprietà esatti ponu varià secondu u fabricatore è e cundizioni specifiche di trasfurmazioni.Sempre riferite à a datasheet di u fabricatore o standard per i dettagli precisi.

 

 

 

L'elementu di filtru in acciaio inox hà pori di l'aria precisa, è i pori di filtru sò uniformi è distribuiti uniformemente;Bona permeabilità à l'aria, flussu di gasu-liquidu veloce è divergenza uniformemente distribuita.Ci hè una varietà di specificazioni di dimensione è tippi di struttura per sceglie, è ponu ancu esse persunalizati secondu i bisogni.A parte filettata di l'acciaio inox hè integrata perfettamenti cù a cunchiglia ventilata, chì hè ferma è ùn cascà micca è bella;pò ancu esse integratu direttamente in a cunchiglia ventilata cù un aspettu cumpletamente ventilatu è senza accessori solidi supplementari.

 

Sò cunfusu nantu à e differenze trà l'acciaio inox 304, 304L, 316 è 316L?

Ùn vi preoccupate, a nostra squadra di esperti in HENGKO pò aiutà vi capisce e distinzioni è truvà a megliu opzione per u vostru prughjettu o applicazione.

Cuntatta cioghje per cumincià è fà u primu passu versu a decisione infurmata.

 

 

DSC_4246

https://www.hengko.com/

 

Tempu di post: 04-04-2021