Perchè a passivazione hè cruciale per u mantenimentu di u rendiment di l'acciaio inossidabile

Passivazione per l'acciaio inossidabile

 

L'acciaio inossidabile hè un materiale incredibile chì ghjoca un rolu pivotale in diverse industrii, grazia à e so caratteristiche uniche è prestazioni senza pari.Ma sapete chì ci hè un sicretu oculatu per mantene a so prestazione è a longevità?Stu sicretu si trova in un prucessu chjamatu passivazione.

 

Introduzione à l'acciaio inossidabile

Capisce u putere di passivazione principia cù apprezzà i fundamenti di l'acciaio inox stessu.Stainless steel ùn hè micca solu un materiale simplice;

hè una alea fatta da ferru, carbone, è una generosa dosa di cromu.

 

 

Ciò chì rende l'acciaio inossidabile unicu

L'attore chjave in a storia di l'acciaio inox hè u cromu.Quandu espunutu à l'ossigenu, u cromu forma una capa fina è invisibile di cromu

oxidu nantu à a superficia di l'azzaru.Questa capa hè passiva, vale à dì chì ùn reagisce micca cù nunda altru.

1. Capisce a resistenza di corrosione

L'ossidu di cromu hè l'anghjulu guardianu di l'acciaio inox.Impedisce a ruggine è a curruzzione, chì sò trappule cumuni di a maiò parte di l'altri metalli.

Sta resistenza à a corrosione dà à l'acciaio inox u so nome è u so usu generalizatu.

2. U Role di Passivazione in Stainless Steel

Avà, andemu in u tema principale - passivazione.A passivazione hè un prucessu chimicu chì aumenta a strata di l'ossidu di cromu naturali.

Questu rende l'acciaio ancu più resistente à a ruggine è a corrosione.

3. A scienza daretu à a passivazione

Durante a passivazione, l'acciaio inossidabile hè trattatu cù una solu suluzione àcida.Questu elimina u ferru liberu è altri contaminanti da a superficia,

chì puderia disturbà a furmazione di a capa d'ossidu di cromu.

 

 

Vulete sapè perchè l'acciaio inox hà bisognu di passivate?

In prima, avemu bisognu di sapè quale hè u significatu di l'acciaio inossidabile di passivazione? A passivazione di l'acciaio inossidabile si riferisce à fà a superficia di l'acciaio inossidabile reagisce cù un agentu di passivazione per furmà un film di passivazione stabile chì prutegge u sustrato di l'acciaio inossidabile da a ruggine. causatu da l'ossidazione è a corrosione.U rendiment di resistenza à a ruggine di l'acciaio inox hè relativamente bonu.In ogni casu, in i zoni custieri o in cuntattu cù certi chimichi acidi è alkali, i ioni di cloruri generati ponu facilmente penetrà a film passiva di l'acciaio inox.L'acciaio inossidabile si corroderà gradualmente è arrugginirà cù u tempu.Dunque, l'acciaio inox deve esse passivatu.L'acciaio inossidabile passivatu pò migliurà a fundazione anti-ruggine originale da 3-8 anni, riducendu assai a probabilità di ossigenu in acciaio inox.

 

L'elementu di filtru sinterizatu HENGKO in acciaio inox hà una dimensione precisa di i pori di l'aria, una dimensione uniforme di u foru di filtru è una distribuzione uniforme;bona permeabilità di l'aria, circulazione veloce, bonu effettu di intercettazione, alta efficienza di filtrazione;bona resistenza à currusioni, resistenza high-temperatur, resistenza scossa calori, materiale in acciaio inox pò esse 600 Operation à altu temperature;a lunghezza di u tubu di filtru fine pò ghjunghje sin'à 800 mm, a dimensione massima di a struttura di a piastra di filtru pò ghjunghje à 800 mm di lunghezza * 450 mm di larghezza, è u diametru massimu di a struttura di filtru tondu pò ghjunghje à 450 mm.Avemu ancu furnisce a passivazione di e parti di u produttu, Sè avete bisognu di applicà à l'ambiente più strettu di resistenza à a corrosione è di resistenza à a ruggine.

 

Beneficii di passivazione

Ci sò numerosi benefici per a passivazione di l'acciaio inox, tutti chì cuntribuiscenu à u so rendimentu rinfurzatu è longevità.

 

DSC_2354

 

Cumu fà a passivazione-acciaio inox?Lasciamu vi dicu.

Perchè i sfarenti tippi di l'acciaio inossidabile utilizanu diverse cumminazzioni di chimichi di passivazione, certi dettagli seranu diffirenti durante u prucessu di passivazione di l'acciaio inox.A passivazione deve esse persunalizata.Tuttavia, u prucessu di basi spessu hà i stessi passi: Assicuratevi chì a superficia di a parte hè pulita.Solu quandu u sustrato hè espunutu pò esse megliu passivatu.Mettite una o parechje parte per esse passivate in un cuntainer.Pour u liquidu chimicu in u cuntinuu è lasciate i pezzi per un periudu di tempu.Lavà cù acqua corrente.Assicurà a superficia di a parte pulita è senza liquidu di passivazione residuale.

Passivazione di l'acidu nitricuhè una di e tecnulugia di passivazione basica attuale.Prima di sceglie a tecnulugia di passivazione, avemu bisognu di cunnosce a suluzione chimica necessaria per a reazzione di passivazione di l'acciaio inossidabile per evità di utilizà a suluzione sbagliata per causà danni à e parti.E à u stessu tempu scegliendu a tecnulugia di passivazione cunnessa secondu a caratteristica di diversi acciai inossidabili.Per esempiu, u cuntenutu di cromu di l'acciaio inossidabile austeniticu (cum'è l'acciaio inossidabile 304) hè spessu più altu ch'è quellu di l'acciaio inossidabile martensiticu (cum'è l'acciaio inossidabile 430), facendu l'aliati austenitici più resistenti à a corrosione è a pitting.

 

cumu fà u trattamentu di passivazione

 

Prima di passivazione di parti in acciaio inox, i seguenti punti deve esse cunsideratu:

Weldments ùn ponu esse adattati per a passivazione.A film passiva nantu à a superficia di l'acciaio inox rende resistente à a corrosione.A saldatura à l'arcu sottumetterà u materiale à un brevi periodu di ciculu termale à alta temperatura, distrughjendu cusì a so resistenza à a corrosione.

Un bagnu chimicu persunalizatu hè necessariu.A temperatura è u tipu d'acidu utilizatu in u prucessu di passivazione deve esse aghjustatu secondu l'alia chì hè passivatu.Questu aghjusta u costu è a cumplessità cumparatu cù l'elettropulitura.Certi ligami ùn ponu esse passivati.Per esempiu, certi ligami d'acciaio inox cun cuntenutu bassu di cromu è nichel seranu distrutti.Dunque, ùn ponu esse passivati.

U vantaghju principali di a passivazione di l'acciaio inossidabile hè chì pò migliurà a resistenza à a ruggine di e parti in acciaio inox, è u costu hè più bassu di quellu di l'elettropulitura.U più grande svantaghju di u prucessu di l'elettropulitura hè chì hè più caru cà u prucessu di passivazione standard.Inoltre, l'elettropulitura ùn hà micca un effettu significativu nantu à a capa d'ossidu protettiva di l'azzaru cum'è passivazione.

 

 

Elementu filtrante sinterizatu in polvere d'acciaio inossidabile-DSC_3924

 

In ogni casu, quandu si parla di a cundizione di a superficia di e parti in a cunsiderazione principale, l'elettropulitura hè sempre u trattamentu preferitu.A passivazione ùn hè micca cum'è l'elettropulitura per fà a superficia di a parte liscia, ùn cambia ancu assai l'aspettu di a parte.Per quessa, a passivazione ùn hè micca un metudu ideale se u pruduttu hà bisognu di una superficia liscia è non-stick.L'industria alimentaria è farmaceutica tendenu à utilizà superfici d'acciaio inossidabile elettrolucidate perchè a superficia hè liscia è faciule da pulisce è disinfetta.

 

FAQs

1. Chì ghjè a passivazione ?

A passivazione hè un prucessu chimicu chì aumenta a strata di l'ossidu di cromu naturali

nantu à l'acciaio inox, aumentendu cusì a so resistenza à a ruggine è a corrosione.

2. Cumu travaglia a passivazione ?

Durante a passivazione, l'acciaio inossidabile hè trattatu cù una solu suluzione d'acidu per sguassà

contaminanti di a superficia.Dopu hè lavatu è seccu, è u cromu reagisce cù l'aria per furmà una nova capa d'oxidu di cromu rinfurzata.

 

3. Perchè hè a passivazione impurtante per l'acciaio inox?

A passivazione hè impurtante per l'acciaio inossidabile perchè aumenta a resistenza di corrosione di u materiale, prolonga a so vita,

è mantene a so attrazione estetica.

4. Quantu spessu deve esse passivatu l'acciaio inox ?

A freccia di passivazione dipende da e cundizioni di u funziunamentu di l'articulu in acciaio inox.In più corrosive

ambienti o induve l'articulu hè spessu trattatu, pò esse necessariu una passivazione più regulare.

Elementu di filtru in acciaio inox sinterizatu-DSC_4256

5. A passivazione affetta l'apparenza di l'acciaio inox?

Iè, a passivazione aiuta à mantene l'aspettu brillanti è pulitu di l'acciaio inossidabile prevenendu a ruggine è a corrosione.

 

6. Puderanu tutti l'articuli d'acciaio inossidabile esse passivati?

Iè, tutti l'articuli in acciaio inox ponu esse passivati.Tuttavia, a necessità di passivazione dependerà di u

cundizioni di funziunamentu di l'articulu.

7. A passivazione hè un prucessu caru ?

Mentre chì ci sò costi implicati in passivazione, hè generalmente cunzidiratu costu-efficace datu a prutezzione

furnisce à l'acciaio inox è l'estensione resultante di a so vita.

8. Chì succede si l'acciaio inox ùn hè micca passivatu ?

Se l'acciaio inossidabile ùn hè micca passivatu, pò esse più suscettibile à a corrosione, chì puderia esse un cortu

durata di vita è diminuzione di l'aspettu esteticu.

 

9. A passivazione rende l'acciaio inox più forte ?

A passivazione ùn hà micca bisognu di fà l'acciaio inox più forte.Migliura a so durabilità aumentendu a so resistenza à a corrosione.

 

10. Puderaghju fà passivazione in casa ?

A passivazione deve esse realizata da prufessiunali furmati per assicurà chì u prucessu hè realizatu currettamente è sicuru.

 

 

Avete bisognu di più dettagli?Semu quì per aiutà!

A capiscitura di l'intricacies di l'acciaio inox sinterizzatu è u prucessu di passivazione pò esse abbastanti.

Sè site interessatu à rinfurzà u rendiment è a vita di i vostri cumpunenti in acciaio inox o cercate l'ideale

Filtru di metallu sinterizatu speciale OEM per u vostru sistema di filtrazione, a nostra squadra hè quì per guidà vi.

 

Cuntattateci cun noi à HENGKO, è sbloccate tuttu u putenziale di i vostri sistemi inseme.Cuntattateci via email

at ka@hengko.com, è a nostra squadra esperta serà più chè felice di aiutà vi cù e vostre dumande.

A vostra strada per un sistema di filtrazione ottimizatu hè solu un email di distanza.Ùn aspettate micca.Cuntattateci oghje!

 

 

https://www.hengko.com/

 


Tempu di pubblicazione: Oct-10-2020