L'impurtanza di a temperatura è l'umidità in una splutazioni di pollo

L'impurtanza di a temperatura è l'umidità nantu à una splutazioni di pollo

 

L'impurtanza di a temperatura è l'umidità in una splutazioni di pollo

Introduzione

Mantene e cundizioni ottimali hè essenziale per u benessimu è a produtividade di i pollastri in una splutazioni.A temperatura è l'umidità ghjucanu un rolu cruciale in a creazione di un ambiente favuritu per a so crescita è a salute.In questu post di u blog, esploreremu u significatu di a temperatura è l'umidità in una splutazioni di pollame è furnisce infurmazioni preziosi nantu à a so gestione.

 

L'impattu di a temperatura nantu à i pollastri

I pollastri sò assai sensibili à e variazioni di temperatura, è mantene a temperatura ideale hè di primura per u so benessiri.L'alte temperature pò purtà à u stress di u calore, causannu una diminuzione di l'ingesta di alimentazione, a pruduzzione ridutta d'ova, è ancu a mortalità.Per d 'altra banda, a temperatura fridda pò esse risultatu in u stress friddu, affettendu i tassi di crescita è aumentanu a suscettibilità à e malatie.

Per gestisce a temperatura in modu efficace, a ventilazione curretta è a circulazione di l'aria sò vitali.I prupietari di a splutazioni duveranu assicurà un flussu d'aria adattatu in tutta a facilità, chì permettenu l'aria calda di scappà durante i mesi più caldi è prevenendu correnti durante i periodi più freti.Inoltre, i tecnichi d'insulazione è di riscaldamentu ponu aiutà à mantene una temperatura coherente è còmuda per i pollastri.Cunsiderate l'usu di sistemi d'ombra o di rinfrescante per furnisce sollievu durante u clima caldu.

 

U rolu di l'umidità in l'allevamentu di pollame

I livelli di umidità anu ancu un impattu significativu in a salute è a produtividade di u pollo.L'umidità eccessiva in l'ambienti pò purtà à u litteru umitu, chì prumove a crescita di battìri è fungi nocivi.A qualità di l'aria poveru risultatu da una alta umidità pò causà prublemi respiratorii, affettendu negativamente u benessere generale di l'acelli.À u cuntrariu, i bassi livelli di umidità pò purtà à l'aria secca, putenziale purtendu à discomfort respiratoriu.

Per cuntrullà l'umidità, a ventilazione efficace è a gestione di u flussu d'aria sò cruciali.Questu aiuta à caccià l'umidità eccessiva da l'ambienti è mantene i livelli ottimali di umidità.A gestione curretta di u litteru hè ancu essenziale per prevene l'accumulazione di umidità.Cunsiderate l'implementazione di metudi di umidificazione o deumidificazione, secondu i bisogni specifichi di a vostra splutazioni di pollo.

 

A relazione trà a temperatura, l'umidità è a salute di u pollulu

A temperatura è l'umidità sò strettamente interconnessi, è u so equilibriu hè cruciale per a salute di u pollulu.Deviazioni da e cundizioni ottimali ponu risultatu in diversi prublemi di salute è diminuite a produtividade.Hè impurtante capisce chì a temperatura è l'umidità travaglianu in manu per creà un ambiente adattatu per i pollastri.

U monitoraghju regulare è a raccolta di dati sò necessarii per assicurà chì i livelli di temperatura è umidità sò in u intervallu desideratu.L'implementazione di a tecnulugia avanzata è l'automatizazione ponu simplificà stu prucessu, furnisce l'infurmazioni in tempu reale è permette l'aghjustamenti pronti quandu hè necessariu.Mantenendu un equilibriu trà a temperatura è l'umidità, pudete assicurà u benessere è u rendiment di a vostra banda.

 

E migliori pratiche per a gestione di a temperatura è l'umidità

Per gestisce in modu efficace a temperatura è l'umidità in a vostra splutazioni di pollo, cunzidira e seguenti pratiche megliu:

1. Surviglianza regulare: Installa sensori affidabili è misura regularmente i livelli di temperatura è umidità.Mantene un registru di e dati per identificà mudelli è tendenzi.

2. Tecnulugia è automatizazione: Abbracciate a tecnulugia utilizendu sistemi automatizati chì monitoranu è cuntrullà a temperatura è l'umidità.Questu pò furnisce aghjustamenti precisi è puntuali, ottimizendu e cundizioni per i pollastri.

3. Mantenimentu di l'equipaggiu: Inspeccione regularmente è mantene i sistemi di ventilazione, ventilatori è riscaldatori per assicurà u so funziunamentu propiu.Sustituite prontamente l'equipaggiu difettu per evità qualsiasi disturbi in l'ambiente.

4. Formazione è educazione: Educate u persunale agriculu nantu à l'impurtanza di a gestione di a temperatura è di l'umidità.Entrenate à ricunnosce i segni di stress o discomfort in i pollastri è li capaci di piglià l'azzioni appropritate.

5. Preparazione per l'urgenza: Sviluppà piani di contingenza per e cundizioni climatichi estremi.Siate preparatu cù sistemi di salvezza è metudi alternativi di riscaldamentu o di rinfrescante per assicurà a sicurità è u benessere di i vostri polli.

 

L'inguernu hè ghjuntu, u nordu è u sudu sò intruti in a staghjoni fridda, micca solu a ghjente hè cascata, u pollulu serà "frid".A temperatura hè unu di i fatturi impurtanti chì ponu migliurà u tassu di sopravvivenza è u tassu di cova di u pollulu in a splutazioni di pollastre, tutti sapemu chì solu in a temperatura di l'ambiente ghjustu, l'ova ponu cresce è eventualmente sbocca in pollastri.È in u prucessu di crià i picciotti, a temperatura hè troppu bassu, i pulcini sò faciuli di catturà u friddu è causanu diarrea o malatie respiratorie, è i pulcini si riuniscenu per mantene u calore, affettendu l'alimentazione è l'attività.Per quessa, a splutazioni di pollo deve attente à u cuntrollu di a temperatura.

 

Surveillance è cuntrollu di a temperatura in Chicken Coop:

A temperatura di u primu à u sicondu ghjornu di età era da 35 ℃ à 34 ℃ in l'incubatore è da 25 ℃ à 24 ℃ in a splutazioni di pollo.

A temperatura di l'incubatori da 3 à 7 ghjorni d'età era da 34 ℃ à 31 ℃, è quella di l'allevamenti di pollame era da 24 ℃ à 22 ℃.
In a seconda settimana, a temperatura di l'incubatore era 31 ℃ ~ 29 ℃, è a temperatura di a splutazioni di pollo era 22 ℃ ~ 21 ℃.
In a terza settimana, a temperatura di l'incubatore era 29 ℃ ~ 27 ℃, è a temperatura di a splutazioni di pollo era 21 ℃ ~ 19 ℃.
In a quarta settimana, a temperatura di l'incubatore era 27 ℃ ~ 25 ℃, è quella di a splutazioni di pollo era 19 ℃ ~ 18 ℃.

A temperatura di crescita di u pulcino deve esse mantene stabile, ùn pò micca fluttuà trà alta è bassa, affettarà a crescita di i pollastri.

 

图片1

 

Chì duvete importa?

L'umidità in u pollulu vene principarmenti da u vapore d'acqua generatu da a respirazione di i pulcini, l'influenza di l'umidità di l'aire nantu à i pulcini hè cumminata cù a temperatura.À a temperatura ghjusta, l'alta humidità hà pocu effettu nantu à a regulazione termale di u corpu di pollulu.

Tuttavia, quandu a temperatura hè relativamente alta, u corpu di pollo si basa principalmente nantu à a dissipazione di u calore evaporativu, è l'alta umidità di l'aria impedisce a dissipazione di u calore evaporativu di u pollulu, è u calore di u corpu hè faciule d'accumulà in u corpu, è ancu face u l'aumentu di a temperatura di u corpu, affettendu a crescita è l'efficienza di a produzzione d'ova di u pollulu.

Hè generalmente crede chì 40% -72% hè l'umidità adattata per u pollulu.A temperatura di u limitu superiore di e galline poni diminuite cù l'aumentu di l'umidità.I dati di riferimentu sò i seguenti: temperatura 28 ℃, RH 75% temperatura 31 ℃, RH 50% temperatura 33 ℃, RH 30%.

 

Trasmettitore di temperatura è umidità King Shell DSC 6732-1

 

Chì HENGKO pò fà per voi?

Pudemu adupràsensor di temperatura è umiditàper detectà i dati di temperatura è umidità in u pollastru, quandu a temperatura è l'umidità hè troppu alta o troppu bassu, hè cunvenutu per noi di piglià misure puntuali, cum'è apre u ventilatore di scarico per a ventilazione è rinfrescante o piglià misure puntuali per mantene. caldu.HENGKO®trasmettitore di temperatura è umiditàI prudutti di a serie sò apposta per u monitoraghju di a temperatura è l'umidità in ambienti duri.

 

 

Chì altra applicazione di u sensoru di temperatura è umidità?

 

L'applicazioni tipiche includenu ambienti interni stabili, riscaldamentu, aria condizionata di ventilazione (HVAC), splutazioni di bestiame, serra, piscine interne è applicazioni esterne.Custodia di sonda di sensore,bona permeabilità di l'aria, flussu veloce di gasu è umidità, veloce di scambiu veloce.L'alloghju impedisce l'acqua di infiltrazione in u corpu di u sensoru è dannu u sensoru, ma permette à l'aria di passà per u scopu di a misura di l'umidità ambientale (umidità).Gamma di taglia di pori: 0.2um-120um, filtru antipolvere, bonu effettu di intercettazione, alta efficienza di filtrazione.A dimensione di i pori, u flussu pò esse persunalizatu secondu i bisogni;struttura stabile, ligame di particella compatta, senza migrazione, quasi inseparabile sottu un ambiente duru.

 

https://www.hengko.com/

 

 


Tempu di Postu: Feb-02-2021