Soluzione di deriva di l'instrumentu di misura di temperatura è umidità

A maiò parte di i gestori di laboratori optanu per strumenti scientifichi ben cuncepiti.Tuttavia, ancu di alta precisioneStrumenti di misura di temperatura è umiditàpò deriva.Scuprite induve cumincianu i prublemi di deriva pò prevene cunsequenze potenzialmente dannose per l'operatori è i cunsumatori.

Prima, chì hè a deriva?

Quelli chì utilizanu strumenti scientifichi prubabilmente sapemu chì a causa più cumuna di imprecisioni di l'instrumentu hè a deriva.Drift hè definitu cum'è "un cambiamentu in u valore di una lettura di l'instrumentu o di un setpoint in u tempu" è cumu si svia da un standard cunnisciutu ("lettura precisa".Mentre chì alcuni di i motivi per chì a deriva si trova pò parenu evidenti, cum'è l'influenzi ambientali in quale si trova, altri ùn sò micca bè capitu.

HENGKO Misuratore di umidità a prova di esplosione

 

Siconda, u strumentu pò drift ragioni

1. Ambiente ambientale: l'ambiente hè duru, cum'è a polvera è a contaminazione.

2. Trasferimentu di u Laboratoriu: Cambiamenti simplici in e cundizioni ambientali di solitu di l'instrumentu pò influenzà u so rendiment.Per esempiu, dopu chì u labburatoriu hè trasferitu, i prucessi è l'esperimenti restanu listessi, masensori di temperatura è umiditàpò misurà subitu risultati sfarenti.

Ambiente 3.Hazardous: In certi stabilimenti di pruduzzione è laboratori di ricerca, l'equipaggiu scientificu pò esse micca capaci di travaglià precisamente per via di l'ambiente duru.Questu pò esse dovutu à l'usu di strumenti à una temperatura estremamente alta o bassa, cum'è in congelatori o forni, o perchè sò esposti à sustanzi periculosi, cum'è oliu o materiali corrosivi.

4.Overuse o invechje : qualchì voltau trasmettitore di temperatura è umiditàùn pò micca funzionà bè, perchè hè troppu vechju, o perchè u so intervallu d'usu hè assai al di là di u intervallu cunsigliatu da u fabricatore.

5. Fallu di putenza: ancu s'ellu ci hè un generatore di salvezza, u scossa meccanica o a vibrazione causata da un fallimentu bruscu di l'energia portarà à diverse prestazioni di u strumentu.Questu hè soprattuttu veru quandu sò cunnessi à l'alimentazione principale.

6. Errore umanu: L'errori ponu accade in parechje manere diffirenti - un impiigatu pò abbandunà accidentalmente un articulu, scurdate di pulizziari o mantene, o l'utilizanu in un ambiente inappropriatu o per un scopu altru ch'è un altru.U persunale pò ancu fà errori durante a registrazione o a trascrizzione di risultati o letture.

monitoraghju di temperatura è umidità

 

Terzu, suluzioni

U modu principalu per assicurà chì u vostru equipamentu funziona in modu precisu hè di assicurà a calibrazione regulare per verificà qualsiasi errore o deriva.Hengko hà u so propiu laboratoriu di calibrazione.Utilizendu una mistura di equipamentu digitale di precisione è comparatori, è ancu di software di calibrazione, pudemu eseguisce parechje esigenze.Sè avete bisognu di fà una calibrazione regulare da sè stessu, Hengko ricumanda di utilizàmisuratore di temperatura è umidità portatileper a calibrazione.Per mezu di a CERTIFICAZIONE di CE è Istitutu di Metrologia, cù alta precisione, qualità industriale è altri vantaghji, alta precisionesonda di temperatura è umidità, a stabilità di lettura, precisa, pò esse usata per calibre l'installazione fissa di u trasmettitore di temperatura è umidità pò misurà accuratamente.

Hengko hè prufondamente impegnatu in u campu di a misurazione di temperatura è umidità industriale, è pò sapè esattamente perchè i strumenti di misurazione di temperatura è umidità fallenu, è cumu per assicurà u funziunamentu currettu di u vostru equipamentu di temperatura è umidità, tutti i prudutti sò calibrati in cunfurmità cù u mondu ricunnisciutu. normi.

Hand-held-digital-humidità-temperatura-meter-DSC-07941

 


Postu tempu: Jul-09-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi