4 Passi chì avete bisognu di sapè cumu selezziunate un trasmettitore di temperatura è umidità adattatu?

Cume selezziunà un trasmettitore di temperatura è umidità adattatu

 

Trasmettitori di temperatura è umidità sò solu unu di i prudutti di i sensori di temperatura è umidità, solu a temperatura di l'aria è l'umidità per mezu di un certu dispositivu di rilevazione, misurata temperatura è umidità, secondu una certa lege in signali elettrici o altre forme necessarie di output d'informazione, per scuntrà. bisogni di l'utilizatori.Allora, ciò chì deve esse attentu quandu sceglite usensor di temperatura è umiditàprudutti?  

1. Selezzione lu Gamma di misurazione:

A precisione hè un indicatore impurtante in a selezzione di i prudutti di sensori di temperatura è umidità.Determina a gamma di misurazione di u sensoru di temperatura è umidità secondu a vostra applicazione.In generale, i dipartimenti di temperatura è umidità di ricerca meteorologica o scientifica anu una larga gamma di esigenze per intervalli di temperatura è umidità.A gamma di misura predeterminata di u produttu di sensori di temperatura è umidità HENGKO hè -40 ... 125 ℃, 0 ... 100% RH.

2. Selezziunà a precisione di misurazione:

A precisione di a misurazione hè ancu un indicatore impurtante di u sensoru, è pudete sceglie l'accuratezza adattata secondu u vostru propiu campu è bisogni.Per esempiu, l'uspitali, i trasporti frigoriferi è l'altri industrii anu una precisione relativamente alta di temperatura è umidità, mentre chì e fabbriche è l'industrii di fabricazione ùn anu micca tali requisiti elevati per a precisione di misurazione.A precisione di misura predeterminata hè ± 0.2 ℃, ± 2.0% RH.Un'altra precisione hè ancu dispunibule, per piacè cuntattate i nostri venditi per i dettagli.

3. Cunsiderate u Time and Temperature Drift:

In usu praticu, per via di l'influenza di certi occasioni, cum'è u polu, l'oliu è u gasu dannusu.Una volta utilizatu per un bellu pezzu, u sensoru di temperatura è umidità pruducerà un certu invechjamentu, una diminuzione di precisione, a deriva annuale di u sensoru serà generalmente di più o minus dui per centu, o ancu più altu.Per quessa, i pruduttori di sensori di temperatura è umidità in a vendita di u pruduttu, generalmente ricurdate, aduprà unu à dui anni bisognu di marcà u pruduttu di novu.

4. Selezziunà u tipu di trasmettitore adattatu:

Determina l'aspettu di u dispusitivu secondu l'ambiente specificu in quale u dispusitivu hè utilizatu.Per esempiu, sè avete bisognu di un display di schermu, pudete sceglie u nostru trasmettitore di temperatura è umidità HT-802C cù un display LCD più grande.

HENGKO HT802Ctrasmettitore di temperatura è umiditàadopta sensori di serie RHT d'alta precisione è un display di cristalli liquidi di grande schermu.Hà e caratteristiche di alta precisione di misurazione è bona stabilità, chì assicura l'eccellente prestazione di misurazione di u pruduttu.Dotatu di un circuitu 485 dedicatu, a cumunicazione hè stabile.Specificazioni cumplete, installazione faciule

Sensore di temperatura è umidità DSC 6367

HT-802W/HT-802Xà murutrasmettitore di temperatura è umiditàstandard industriale4~20mA/0~10V/0~5Voutputs di signali analogichi, è ponu esse cunnessi à un metru di display digitale, PLC, convertitore di frequenza, host di cuntrollu industriale è altri equipaghji.Hè soprattuttu utilizatu in a situazione di cattivi ambienti esterni è in situ.L'applicazioni sò generalmente stanze di cumunicazione, edifici di magazzini è cuntrollu automaticu è altri lochi chì anu bisognu di surviglianza di a temperatura.

HENGKO-Sensore di umidità SHT15 a prova di esplosione -DSC 9781

Ancu sì BenvenutuMandateci un emailDirettamente cum'è Segui:ka@hengko.com

Riturnaremu cù 24 ore, grazie per u vostru paziente!

 

 

 
https://www.hengko.com/

Tempu di post: May-07-2022