Cumu sceglie a temperatura di a stanza di a macchina è a suluzione di umidità?

Internet China hè u più grande in u mondu.Cù u rapidu sviluppu di l'internet è l'aumentu di l'infurmazioni in Internet, ci hè un requisitu più altu per l'almacenamiento di dati è a sala di macchina centrale di dati.In l'industria di l'IT, a sala di machini generalmente sta per Telecom, Netcom, Mobile, Dual Line, Power, Government, Enterprise, u locu di u servitore di almacenamiento è furnisce servizii IT à l'utilizatori è l'impiegati.Perchè ci sò assai servitori in a sala di l'informatica, a temperatura serà assai alta per via di l'operazione ininterrotta per un bellu pezzu.Tutti sapemu chì ogni tipu d'equipaggiu informatica affettarà u funziunamentu normale di l'equipaggiu elettronicu s'ellu travaglia à alte temperature.Per esempiu, per i cumpunenti di semiconductor, a temperatura di l'ambienti Ogni aumentu di 10 ° C in l'intervallu specificatu reduce a so affidabilità da circa 25%.Sia Ali è Microsoft anu messu i so servitori di nuvola in acqua di mare per ottene benefici significativi di rinfrescamentu.

图片1

A temperatura hè sempre strettamente ligata à l'umidità.Se l'umidità in a sala di l'informatica hè troppu alta, e gocce d'acqua condensate formanu nantu à i cumpunenti di l'urdinatore, chì accurtà a vita di l'equipaggiu.Siconda, l'umidità eccessiva pruvucarà a forma di gocce d'acqua nantu à a superficia di u sistema di rinfrescante, chì riducerà l'efficienza di l'equipaggiu di rinfrescante è, infine, aumenterà u costu.Dunque, u sensoru di temperatura è umidità, cum'è strumentu di misurazione di temperatura è umidità, hè diventatu una parte indispensabile di u sistema di monitoraghju ambientale di a sala di computer.

Ancu s'è u sensoru di temperatura è umidità hè indispensabile in a sala di l'informatica, a manera di installà u sensoru hè ancu particulari in diverse ambienti. Normalmente, in una sala di l'informatica, i sensori ponu esse installati in parechji punti nantu à u muru o u tettu per capisce rapidamente a temperatura. è l'umidità di ogni spaziu in a sala di l'informatica, è monitorà remotamente a temperatura generale è l'umidità di a sala di l'informatica.

HENGKOHT-802WèHT-802Ctrasmettitore di serie adopta un alloghju impermeabile.principarmenti aduprate in cundizioni interni è unicu situ.Diversi tippi di sonde ponu esse selezziunati è appiicati à siti diffirenti, è sò largamente usati in stanze di cumunicazione, edifici di magazzini è cuntrollu automaticu è altri lochi chì necessitanu un surviglianza di a temperatura.Aduttà l'interfaccia industriale standard 4 ~ 20mA / 0 ~ 10V / 0 ~ 5V output di signale analogicu, chì pò esse cunnessu à un metru di display digitale di campu, PLC, convertitore di frequenza, host di cuntrollu industriale è altre equipaghji.

Controller di temperatura è umidità DSC_9764-1

Parola Wang fora di rilevatore di temperatura è umidità larga DSC_1401 (2)

Instrument de mesure à coquille King DSC_1393

Se u scopu principale hè di monitorà a ventilazione di l'ambiente di l'equipaggiu, i sensori di temperatura è umidità ponu esse installati in questi equipaghji per determinà e cundizioni di temperatura è umidità. Pudemu installà un trasmettitore di temperatura è umidità di duct per detectà a temperatura è l'umidità in a ventilazione. pipe.Avemu sonda di tipu longu o a sonda adattata per a misurazione di tubi curvi per a vostra scelta.

Misuratore di fumi in acciaio inox -DSC 3771-1

Sonda di temperatura è umidità -DSC 0242

L'area di a sala di l'informatica hè sfarente, u flussu di l'aria è a distribuzione di l'equipaggiu sò diffirenti, è ci sarà una grande diferenza in i valori di temperatura è umidità, chì ponu esse basati nantu à l'area attuale di a stanza d'ospiti è a pusizione attuale di u servitore. .Determina u numeru di sensori di temperatura è umidità supplementari per monitorizà a temperatura è l'umidità in a sala di l'equipaggiu.

Per monitorà a temperatura è l'umidità di a sala di l'informatica, u più impurtante hè di trattà rapidamente cù a temperatura è l'umidità anormali.sensor di temperatura è umiditàhè integrata cù u software di monitoraghju, è l'aria condizionata di precisione pò aghjustà automaticamente a temperatura interna è l'umidità, chì ponu furnisce a prutezzione più sicura è efficace per a sala di l'informatica.

https://www.hengko.com/


Tempu di Postu: Apr-24-2021