Cumu duverebbe guardà e droghe in a farmacia?

cumu Store The Drugs for Pharmacy

Perchè hè impurtante di almacenà e droghe?

Parlendu di farmacie, crede chì ùn simu micca scunnisciuti, di solitu mal di testa è friddi chjuchi sceglienu di andà in a farmacia per cumprà droghe, e farmacie sò per suprattuttu orientate à u cumerciu, cù a cunvenzione cum'è u core, cù un certu gradu di ecunumia, e farmacie di vendita. ospedali publichi, istituzioni di cure primariu publicu è cum'è i trè terminali maiò di cunsumazione farmaceutica.Sicondu statistiche di farmacia in Cina, dapoi u 2015, a scala generale di e vendite di droghe in Cina hà cuntinuatu à migliurà, è in 2019, a dimensione tutale di u mercatu di vendita di droga in Cina hè aumentata à 425,8 miliardi di yuan nantu à a basa di 400,2 miliardi di yuan in 2018. 6,40% annu à l'annu.

 

Chì ci hè a temperatura è l'umidità ghjusta per a farmacia?

Ci hètemperaturarestrizioni à u almacenamentu di droghe, a temperatura di l'ambienti significa chì a temperatura hè0-30 ℃;almacenamiento in un ambiente frescu significa0-20 ℃;L'almacenamiento friddu significa 2 ℃ - 8 ℃, l'umidità di l'almacenamiento di droga deve esse mantinuta trà 45% è 75%.U Ministeru di a Salute hà emessu i normi di gestione di a qualità di distribuzione di droghe (progettu rivedutu) in l'articulu 40: (istituzione di record) l'imprese deve stabilisce a compra di droga, l'accettazione, a vendita, fora di almacenamento, mantenimentu, ritornu, trasportu, monitoraghju di temperatura di almacenamento è umidità, senza qualificazione. u trattamentu di droga è altri registri cunnessi per esse veri, cumpleti, precisi, efficaci è tracciabili.Articulu 48 (d) di e disposizioni: u magazzinu deve avè un monitoraghju automaticu, registrandu a temperatura è l'umidità di l'equipaggiu di magazzinu.

28ff221e

 

Chì duvemu fà per guardà e droghe?

1. ) A preservazione curretta di e droghe determina a so vita di conservazione, l'efficacità è l'effetti tossichi.Certi droghe si deterioranu à a temperatura di l'ambienti chì portanu à fallimentu, cum'è l'insuline, gamma globulin è diversi agenti biologichi.

Dunque, u magazzinu di a farmacia deve stabilisce un sistema di arregistramentu è teste di dati scientificu, ordinatu è cumpletu di temperatura è umidità.Sensori di temperatura è umidità è registratori di temperatura è umidità ponu esse cumminati per stabilisce un sistema cumpletu di rilevazione di temperatura è umidità.Quandu u sensoru di temperatura è umidità rileva chì a temperatura è l'umidità supera u valore specificatu, pò esse aghjustatu in u tempu.

HENGKO hà parechji stili di sensori di temperatura è umidità per sceglie, è pudete selezziunà diversi stili di trasmettitori è alloggi di sonda di temperatura è umidità secondu e vostre esigenze di misurazione specifiche.

 

Transmetteur de température et d'humidité sonde à tige longue -DSC 6732

2.) À u stessu tempu, u registratore di temperatura è umidità registra i cambiamenti di temperatura è umidità in a notte è altre cundizioni, l'ispezione di ogni ghjornu per evità l'umidità di a droga, fallimentu, etc.HENGKO data logger di temperatura è umidità, hè una nova generazione di prudutti di registrazione di dati di qualità industriale, integra tecnulugia chip avanzata, adopta sensori d'alta precisione, misura a temperatura è l'umidità, almacena automaticamente e dati à intervalli di l'utilizatori, è hè dotatu di un software intelligente di analisi di dati è gestione per furnisce l'utilizatori. cù longu tempu, misurazione di temperatura è umidità prufessiunale, arregistramentu, alarme, analisi, etc., per scuntrà a temperatura di i clienti è l'occasioni sensibili à l'umidità diverse esigenze di l'applicazione.

Misuratore di temperatura è umidità in manu-DSC_7292-3

 

Se u vostru locu di scena di l'applicazione hè strettu, pudete sceglie a serie HK-J9A100, forma compacta, faciule da portà è installazione, faciule d'utilizà.

Registratore di temperatura è umidità USB -DSC_7862-1

Se i vostri bisogni di misurazione sò più stretti è bisognu di misurà più dati, pudete sceglieHENGKO HK-J8A102/HK-J8A103misuratore digitale multifunzionale di temperatura è umidità d'alta precisione cù sonda esterna di alta precisione, ponu almacenà decine di millaie di dati, cù a misurazione di l'umidità, a temperatura, a temperatura di u puntu di rugiada, a funzione di a temperatura di u bulbe seccu è umitu.Special bagnata è secca funzione record temperatura bulbo misurazione, pò esse largamente usata in l'agricultura intelligente, sala di panificazione, scatula sicca, etc.. Ancu s'ellu ci hè un fallimentu di putenza improvvisu, u pruduttu hè furnutu cù una batterie nantu à u spinu, pò travaglià. nurmalmente per evitari fallimentu di energia accidintali per interrompe u travagliu di registrazione di dati.

 

Sensore di temperatura è umidità praticu in manu -DSC 7292-1

U scopu di rigulamenti stretti per u almacenamentu di i medicini hè di assicurà u valore di e medicine è di assicurà l'usu sicuru è efficace di i medicini.U deterioramentu è u fallimentu di i medicini ùn solu causanu perdite, ma ancu causanu più dannu si sò pigliati senza cura da i pazienti.Micca solu farmacie di vendita, farmacie di l'ospitale, piante farmaceutiche, etc., finu à chì u locu induve a droga hè almacenata, deve stabilisce un sistema d'ispezione strettu di almacenamentu di droghe per assicurà a sicurità di l'usu di droghe per i pazienti è per prutege l'interessi di i pazienti. .

 

 

https://www.hengko.com/


Tempu di Postu: 27-Mar-2021