HENGKO temperatura è umidità sistema di surviglianza IOT- Facilità u sviluppu di l'agricultura digitale è e zone rurale

Duranti u 13. Pianu quinquennale, l'agricultura hà fattu assai rializazioni rimarchevuli, è a mudernizazione di l'agricultura hà ghjuntu à un novu livellu, facendu a ciotola di risu di u populu cinese più sicura.U presidente cinese Xi Jinping hà enfatizatu chì hè necessariu di prumove l'integrazione prufonda di Internet, big data, intelligenza artificiale è ecunumia reale, è accelerà a prumuzione di l'agricultura digitale, in rete è intelligente.In 2020, u Ministeru di l'Agricultura è l'Affari Rurali è l'Uffiziu di u Cumitatu Centrale di Sicurezza Cibernetica è Informatizzazione anu publicatu cumunamenti u "Piano di Agricultura Digitale è Sviluppu Rurale (2019-2025)" (in seguitu chjamatu "Plan"), chì claramente hà dichjaratu chì da u 2025, u sviluppu di l'agricultura digitale è di e zone rurale serà ottinutu.Un prugressu impurtante hà sustinutu fermamente l'implementazione di a strategia di u paese digitale.Per stabilisce un sistema di cullizzioni di dati agriculi è rurali sanu, hè necessariu di stabilisce "una reta", "un sistema" è "una piattaforma", vale à dì, a reta d'osservazione integrata di u celu-terra, u sistema di risorsa di dati di basa agricula è rurale. , è a piattaforma di nuvola agricula è rurale.

vaccinefoodtrasportu frescu di a catena di friddu

U "Piano" hè orientatu à a custruzzione di l'agricultura muderna, cuncintratu à prumove l'integrazione prufonda di a tecnulugia digitale cù l'agricultura è e zone rurali, è presenta i seguenti cinque requisiti:

Custruisce un sistema di risorse di dati di basa per l'agricultura è e zone rurale per furnisce un forte sustegnu per una gestione precisa è servizii in l'agricultura è e zone rurale.

Accelerate a trasfurmazioni digitale di a produzzione è di u funziunamentu, prumove l'intelligenza di e zoni rurale, prumove l'intelligenza di l'allevamentu di l'animali, è custruisce splutazioni digitale, etc. L'usu di diverse tecnulugia avanzate di l'Internet di e cose in splutazioni digitale pò realizà una gestione intelligente.Cum'è HENGKOSistema di Monitoraghju di a Temperatura è di l'Umidità agriculaintegra a tecnulugia di sensori,Tecnulugia IOT, tecnulugia di cumunicazione wireless, tecnulugia ilittronica, cumunicazione in rete è altre tecnulugia.Si usa piattaforma nuvola, big data, cloud computing è altre ticnoluggìa d'avanguardia per rializà a piena tracciabilità di l'infurmazioni. U sistema di surviglianza pò cuntrullà remotamente l'umidità di l'aria è a temperatura di a splutazioni, è hè furnutu cùvari trasmettitori di temperatura è umidità, registratori di temperatura è umidità, metri di temperatura è umidità, cuntrolli di temperatura è umidità, etc., è pò esse persunalizatu per custruisce un sistema adattatu di surviglianza agricula è zootecnia.

Diagramma di flussu 4

Prumove a trasfurmazioni digitale di i servizii di gestione, rinfurzà a custruzzione di grandi strutture di ingegneria, è migliurà a capacità generale di u serviziu di gestione è i livelli di decisione scientifica in i zoni agriculi è rurali.

Rafforza l'innuvazione di l'equipaggiu di tecnulugii chjave, è custruisce basatu nantu à e tecnulugia novi cum'è bluccatu + agricultura, intelligenza artificiale è 5G, è formanu una seria di riserve di tecnulugia strategica agricula digitale è riserve di produttu.Rinfurzà l'applicazione integrata è a dimustrazione di a tecnulugia, è eseguisce l'applicazione integrata è a dimostrazione di 3S, percepzione intelligente, simulazione di mudelli, cuntrollu intelligente è altre tecnulugia è prudutti di software è hardware. bisognu.L'hardware si riferisce principarmenti à parechji dispositi fisichi, cum'è trasmettitori di temperatura è umidità, sensori di temperatura è umidità, registratori di temperatura è umidità, sonde di temperatura è umidità, etc. A cumminazzioni di sti dispusitivi fisici furnisce una garanzia pratica per u funziunamentu efficace di u sistema di surviglianza. .HENGKO hà parechji anni di sperienza in l'industria di a temperatura è di l'umidità è hà u so vantaghju nantu à u hardware di temperatura è umidità.I nostri prudutti includenu: sensoru di puntu di rugiada, trasmettitore di temperatura è umidità, registratore di dati di temperatura è umidità, controller di temperatura è umidità, sonda di temperatura è umidità, alloghju di temperatura è umidità è cusì.

Enregistreur manuel de température et d'humidité du point de rosée -IMG 2338

 

HENGKO-Chip di sensore di temperatura è umidità -DSC 3467

A promulgazione di u "Piano" hè di grande significazione guida.Serà un documentu programmaticu per a custruzzione sussegwenti di l'agricultura digitale è e zone rurale, chì mette in risaltu a pusizione strategica di l'agricultura digitale è a custruzzione rurale, è hè impurtante per accelerà a custruzzione di una Cina digitale, chì mette u "divisione digitale" urbana è rurale. è prumove a rivitalizazione rurale.A nova energia cinetica è a cattura di l'altitudine cumandante di l'agricultura glubale sò di grande significatu.

https://www.hengko.com/

Tempu di post: 10-ghjugnu-2021