A misurazione di u trasmettitore di u puntu di rugiada hè essenziale per u prucessu di l'aria secca

Trasmettitore di u Puntu di Rugiada di Misura Per u Prucessu di l'Aria Secca

 

A misurazione di u trasmettitore di u puntu di rugiada hè essenziale per u prucessu di l'aria secca

 

Chì ghjè l'applicazione di a misurazione di u trasmettitore di u puntu di rugiada per u prucessu di l'aria secca in diverse industrie?

Batterie di lithium sò batterie primarie chì anu lithium metallicu cum'è anodu.Sti tipi di batterie sò ancu chjamati batterie di lithium-metal.Ricertamenti, a bateria di fosfatatu di ferru di lithium nasce a rivoluzione di e batterie di Lithium.Hè largamente usatu in i veiculi elettrichi Hybrid, arnesi di putenza, vittura bianca elettrica, melee elettriche, dispusitivi di almacenamiento di energia è altri campi.

 

A misurazione di u trasmettitore di u puntu di rugiada hè essenziale per u prucessu di l'aria secca

 

 

Batterie di lithium hà vantaghju di pro-ambienti è còmuda, tempu serviziu longu, adattabilità alta è bassa temperatura è cetara.L'umidità hè impurtante in u prucessu di fabricazione di batterie di lithium.L'elettrolitu hè injected in a bateria durante a produzzione.L'elettrolitu cuntene LiPF6.L'umidità in l'ambiente di pruduzzione pruvucarà LiPF6 à cumminà cù l'umidità per pruduce fluoruri di l'idrogenu (HF), chì causanu prublemi cum'è a furmazione incompleta di cunchiglia di tamburi di batteria è membrani SEI.

 

Dunque, hè essenziale per mantene l'attellu seccu di produzzione.HENGKO misuratore di temperatura è umiditàhè ideale per a misurazione di l'umidità di l'aria.U metru di temperatura è umidità HENGKO HK-J8A102 / HK-J8A103 hè adattatu per i stretti esigenze di surviglianza di l'ambienti interni cum'è attelli di produzzione, archivi, magazzini, serre è edifici, etc.U nostru metru di temperatura è umidità furnisce a misurazione precisa è rapida di u puntu di rugiada è u bult umitu.

 

Chì HENGKO vi pò aiutà à trattà cù u prublema di u prucessu di l'aria secca?

 

HENGKO misuratore di temperatura è umidità calibratu d'alta precisioneadopta RHT-35, è avè un rendimentu di prefazione in u 25 ℃ 、 20% RH 、 40% RH 、 60% RH.Cù certificatu CE, a qualità hè assicurata.

 

HENGKO-Sensore portatile di temperatura è umidità portatile -DSC 0793

A temperatura di u puntu di rugiada deve in -35 ℃ ~ -40 ℃.HENGKO furnisce assaitrasmettitore di puntu di rugiadachì pò misurà u puntu di rugiada.Cum'èHT608 seriuU sensoru di u puntu di rugiada hè a scelta ideale per l'industriale chì hà u vantaghju di l'applicazione larga, u puntu di rugiada / temperatura / umidità d'alta precisione è a funzione di autocalibrazione di u puntu di rugiada.Hè ancu adattatu per a misurazione di duct per via di u so aspettu chjucu.

 

HENGKO-Sonda di puntu di rugiada di temperatura è umidità -DSC_6787

Micca solu a produzzione di batterie di lithium, l'umidità affetta tutte l'industrii di a fabricazione industriale, l'aria secca hè diventata una dumanda universale di a produzzione industriale. sò largamente utilizati in parechje industrii.Cù più di 10 anni di campu di temperatura è umidità, a squadra di l'ingegneri hengko vi aiuterà à persunalizàSoluzione IOT di temperatura è umidità.

 

 

Qualchese altre dumande nantu à a misurazione di u trasmettitore di u puntu di rugiada per u prucessu di l'aria secca, site benvenutu à cuntattateci per emailka@hengko.com, a manderemu torna u più prestu prestu in 48-Hours.

 

https://www.hengko.com/

 


Tempu di pubblicazione: 13-10-2021