U monitoraghju di a miostura di a terra di Lixia hè necessariu per a produzzione agricula!

U principiu di l'estiu principia di solitu versu u 5 di maghju in u calendariu gregorianu.Marca a transizione di e stagioni è hè u ghjornu chì l'estiu principia in u calendariu lunare.Duranti stu tempu, a temperatura in a maiò parte di i posti in Cina hà un aumentu evidenti.Hè u megliu tempu per cultivà i grani è i culturi.

Lixiahè adattatu per a crescita è u sviluppu di a maiò parte di i culturi vegetali.Hè u megliu tempu per una varietà di ligumi amante di a temperatura per fiurisce è dà frutti.I vegetali in serra sò liberati ghjornu è notte per rinfurzà a gestione di l'acqua è di fertilizzanti.À questu tempu, hè ancu un periodu di l'alta incidenza di e pesti vegetali è e malatie, è l'attenzione deve esse pagata à a prevenzione è u cuntrollu di diversi pesti vegetali.I culturi di primavera, cum'è fagioli, meloni è frutti solanacei sò in u periodu di crescita di a pianta.À questu tempu, a crescita vegetativa è u crescita riproduttiva di i culturi sò realizati à u stessu tempu, chì hè u periodu criticu per l'acqua è u fertilizante.Hè particularmente impurtante di rinfurzà a gestione di u campu.L'irrigazione è u top dressing, a polinizazione ausiliaria, a diluzione di i frutti, l'ajustamentu di e piante, è altre gestione;deve esse coltu in u tempu per aumentà a tarifa di ligumi cummerciale.

Partendu da Lixia, u clima hè sempre più caldu.L'agricultori anu bisognu di monitorà l'umidità di a terra durante a crescita di i culturi è furnisce l'acqua abbastanza per irrigà i culturi.

In a pruduzzione agricula muderna, hè essenziale per utilizà sistemi di monitoraghju di l'umidità di a terra per monitorà l'umidità di a terra.Perchè u cuntenutu di l'umidità di a terra hà una influenza impurtante nantu à a crescita è u sviluppu di i culturi, misurà u cuntenutu di l'umidità di a terra, l'irrigazione precisa pò esse realizatu, è l'usu di l'acqua scientifica è l'irrigazione automatica pò esse realizatu. per l'aghjustamentu di a struttura agricula è a supplementazione di a terra secca è a fertilizazione, è ponenu i fundamenti per a ricerca di u ciclu di l'acqua, l'irrigazione agricula, l'usu raziunale di e risorse d'acqua, è a cullizzioni d'infurmazioni nantu à u sollievu di a seca.

HENGKOsensor di a mozza di a terrahè adattatu per a misurazione di a temperatura di l'umidità di a terra.Hà u vantaghju di una misurazione d'alta precisione, una risposta à alta velocità è una bona intercambiabilità.Ci sò diversi trasmettitori per a vostra riferenza.

industriel sensor-DSC_5814-1

HENGKOCustodia di sonda metallica in acciaio inoxhà u vantaghju di a resistenza à l'impattu esternu, micca faciule da dannu è resistenza à a corrosione à l'acidu è l'alkali.Pò esse intarratu in a terra o direttamente in l'acqua per a deteczione dinamica à longu andà.A sonda longa-rod opzionale hè faciule d'inserisce in a terra per a misurazione.U disignu portatile hè più risparmiu di travagliu.

 

HENGKO-Chip di sensore di temperatura è umidità -DSC 3467

Usistema di monitoraghju di l'umidità di a terrausa a tecnulugia di nuvola di Internet per monitorà continuamente l'umidità di a terra per un bellu pezzu, è realiza a cullizzioni remota, l'almacenamiento, l'analisi è u trasfurmazioni è a spartera di dati di l'umidità di a terra, chì hè più efficaci è intelligente.

U vantaghju principale di u sistema di umidità di a terra hè:

Cullizzioni in tempu reale- Raccolta di dati in tempu reale è trasmissione wireless, automatica à a piattaforma di monitoraghju.

Misurazione di alta precisione-Using sensors d'alta precisione, a precisione di misurazione hè alta è precisa, è l'errore hè chjucu.

Intuitivudati-U rapportu di analisi di dati, APP, terminal PC pò esse dumandatu in parechje manere per vede a situazione di dati più intuitivamente.

zx

https://www.hengko.com/


Tempu di post: 26-May-2021