Cumu affruntà i disadvantages di l'ECMO sò tutti dipendenu di l'impurtazioni?

Cumu affruntà i disadvantages di l'ECMO sò tutti dipendenu di l'impurtazioni?

In u 2020, COVID-19 hè in furia.Ricertamenti, varianti in l'India, u Brasile, u Regnu Unitu è ​​​​altri paesi sò emersi, è a freccia di mutazioni hà gradualmente aumentatu da 0,1 per mille à 1,3 per mille.A situazione epidemica à l'esteru hè sempre severa, è u paese ùn pò micca slack in u minimu.Trè pazienti sò stati cunfirmati in Anhui u 13-14.L'epidemie ùn hè micca stata eliminata.Avemu sempre bisognu di piglià seriu, lavà e mani spessu, portà maschere è iniettà a nova vacuna di a corona u più prestu pussibule.

È quandu si tratta di primi aiuti per i pazienti cun COVID-19, ECMO appare spessu in a scena di emergenza.Chi hè què?ECMOhè un strumentu di terapia di ossigenazione di membrana extracorporeale, cumunimenti cunnisciutu cum'è "pulmone artificiale". A macchina artificiale di cori-pulmone hè una tecnulugia di supportu di vita chì usa un dispositivu artificiale speciale per rinvià u sangue à u cori è i vini fora di u corpu, eseguisce u scambiu di gasu, aghjustà a temperatura è filtru, è poi torna à l'internu. arteries. Perchè stu dispusitivu artificiale speciale rimpiazza u core umanu è e funzioni di u pulmone, hè ancu chjamatu bypass cardiopulmonary. Stu tipu di dispusitivu artificiale hè chjamatu macchina artificiale di cori-pulmone. ECMO hè attualmente u metudu di supportu core per fallimentu cardiopulmonar severu, è hè chjamatu "l'ultimu trattamentu" per i malati severi cù a nova pneumonia coronaria.

2

 

L'equipaggiu di basa di a macchina ECMO include:

 

(1)Pompa di sangue: Per guidà u flussu unidirezionale di sangue ossigenatu fora di u corpu, hè tornatu à l'arteria interna per rimpiazzà a parte principale di a funzione di scaricamentu di sangue di u core.

 

(2)Dispositivu di flussu unidirezionale di sangue ossigenatu.

 

(3)Oxygenator: Ossigena u sangue venoso, espelle diossidu di carbonu, è rimpiazza i pulmoni per u scambiu di gas.

 

(4)Termostat: Un dispositivu chì usa a temperatura di l'acqua circulante è i platti d'isolazione di metalli sottili termoconduttivi per riduce o aumentà a temperatura di u sangue. Pò esse una parte separata, ma hè soprattuttu integrata cù l'ossigenatore.

 

(5)Filtru: Un dispositivu cumpostu da una schermu di filtru di polimeru microporoso, messu in a pipeline, hè utilizatu per filtrà efficacemente diversi contaminanti, particelle, polveri è particelle fini. Elementu di filtru microporoso Hengko per ventilatore è ECMO fattu di acciaio inox 316 medicale. , hà u vantaghju di una alta precisione di filtrazione, una bona permeabilità di l'aria, un bonu effettu di filtrazione, a prova di polvere, sicura è micca tossica, senza odore.Puderà filtrà diversi tipi di particelle, cumprese batteri, virus è gocce d'acqua.U disignu di l'apertura hè speciale è distribuitu uniformemente, pò esse usatu parechje volte senza pulizia.

HENGKO-Shenzhen filtru in acciaio inox -DSC 3583

Elementu di filtru di pulmone artificiale HENGKO ECMOpò prutege u circuitu di respirazione di u paziente da a contaminazione di virus è impedisce chì e grande particelle di polvera entranu in a macchina è causanu danni.

DSC_2390

 

I pulmoni artificiali ùn sò micca solu efficaci à salvà i malati gravemente malati cù una nova pneumonia coronaria, ma anu ancu una larga gamma di applicazioni in a medicina militare.Per esempiu, a Forza Aria di i Stati Uniti hà stabilitu una squadra medica di Ossigenazione di Membrana Extracorporea (ECMO), chì hè sparta à l'oltremare per fà diverse missioni militari in u mondu.L'armata hè una forza armata chì guarantisci a sicurità naziunale.U presidente Xi Jinping hà ripetutamente enfatizatu chì "l'armata hè in guerra".In u so discorsu u 9 di marzu di questu annu, u presidente Xi Jinping hà enfatizatu chì a situazione attuale di a sicurità in u mo paese hè assai instabile è incerta.Da "aumentatu" à "più grande", a gravità di a situazione attuale richiede una battaglia seria.Da "aumentatu" à "più grande", a gravità di a situazione attuale richiede una battaglia seria.Dunque, l'impurtanza di i pulmoni artificiali cum'è una guaranzia medica impurtante per u trattamentu medico militare hè evidente.

Medtronic in i Stati Uniti, McCoy in Germania, Solin in Germania, Terumo in Giappone, è Fresenius in Germania, furmendu un monopoliu.U prezzu di una macchina di pulmone artificiale righjunghji milioni, è i consumables utilizati sò ancu impurtati.A causa di l'epidemie è di e limitazioni internaziunali attuali nantu à a Cina, l'impurtazione di consumabili da l'esteru ùn hè micca solu risicatu, ma ancu parechje cumpagnie straniere suspende.Esporta in Cina.A cunfidenza nantu à l'impurtazioni per un bellu pezzu ùn hè micca un bonu fenomenu.Cum'è una di l'imprese chine, i nostri valori incarnanu u spiritu di stà nantu à a ghjustizia di u paese, perseverante in u travagliu duru, è incessante autotrascendenza.Sutta a ricerca minuciosa di a squadra tecnica, sò stati sviluppati una varietà di prudutti di filtru utilizati in i pulmoni artificiali, chì sò paragunabili à i prudutti impurtati da l'Europa è i Stati Uniti, riducendu i costi di mantenimentu di l'ospedali è l'istituzioni mediche, è aiutanu à u sviluppu di L'industria di i dispositi medichi high-end in Cina.

ECMO hè assai utile, ma ci sò ancu qualchi prublemi in l'applicazione di ECMO in Cina.Per esempiu, u limitu tecnicu utilizatu da ECMO hè relativamente altu, l'equipaggiu hè caru, è solu uni pochi di spitali domestici anu più sperienza in l'usu di l'ECMO è u numeru di casi.Hè menu di u mecanismu di furmazione standard ECMO. U costu di ECMO hè assai caru, è ùn hè micca in u scopu di rimborsu di l'assicuranza medica.U costu per un paziente per fà un ECMO hè di circa 300 000 à 400 000 yuan, di quale u costu di consumables impurtati hè ancu una spesa maiò, cù un prezzu di partenza di 40 000 à 80 000 yuan.

Ancu s'ellu ci sò parechje difficultà, avemu da superà.Cù l'avanzamentu generale è i scontri chjave di u grandi pianu "Made in China 2025", accelerà a prumuzione di u livellu generale di a fabricazione.Cridemu chì l'ECMO domesticu entrerà in l'uspidale è entrerà in a clinica per benefiziu i pazienti in u futuru.

https://www.hengko.com/

 

 


Tempu di post: 04-04-2021