Super impurtanza di u monitoraghju di a temperatura è l'umidità per a logistica fresca di a catena di friddu

U clima hè assai adattatu per u crescente di litchi, ancu s'ellu u clima hè cusì caldu.In l'anticu,Litchisò stati amati da l'imperatori è e concubine cum'è un tributu.Sicondu u record: "A concubine hè addicted to lychee, è deve esse natu à questu. Hè trasfirutu è trasmessu per millaie di chilometri. U gustu ùn hà micca cambiatu, è hè ghjuntu in a capitale ".

Si pò dì chì i litchi ponenu un precedente per u trasportu frescu.

Avà, manghjà u Lychee frescu ancu s'è caviar francese è salmone Japanese ùn hè micca una cosa difficiule.

U sistema logisticu frescu di a catena fridda ghjucanu un rolu impurtante, accurtà a distanza trà a tavula è u locu di pruduzzione.

 

Chì deve esse attente in u trasportu frescu?

 

1.Monitoraghju di temperatura è umiditàin u trasportu

Quandu i prudutti freschi sò trasportati, u più impurtante hè u monitoraghju di a temperatura è l'umidità.Di solitu, i camioni refrigerati o i veiculi cù l'equipaggiu di refrigerazione sò usati per u trasportu per assicurà a freschezza di i prudutti freschi.A diffarenza di temperatura durante u trasportu di u veiculu affettarà l'attività fresca di i prudutti freschi, è a temperatura hè troppu alta per facilmente crià bacteria, muffa, etc.Per quessa, u cuntrollu di a temperatura è l'umidità di l'almacenamiento friddu in u veiculu hè un mezzu impurtante per riduce a rata di perdita di prudutti freschi.

sistema di monitoraghju di temperatura è umidità

 

Fo u trasportu longu di l'alimentariu frescu, cum'è u trasportu inter-provinciale di terra, l'alimenti congelati marittimi, etc.,

Cumu pò monitorà u trasportu à longu andà chì e merchenzie sò state in cundizioni adattati di temperatura è umidità? 

A chjave hè u sistema di monitoraghju di temperatura è umidità.HENGKO catena fresche freschesistema di monitoraghju di temperatura è umiditàfattu didata logger di temperatura è umidità, sensor di temperatura è umidità,l'ospite di monitoraghju è u software cunnessu.U nostru sensoru di temperatura è umidità pò raccoglie è trasmette i dati di a temperatura ambientale in tempu reale.L'ospite di monitoraghju pò cullà, processà è arregistrà e dati monitorati da ogni sensore di temperatura, avvisà u persunale quandu si verifica una situazione anormale, è raccoglie è caricate u statutu di apertura è chjusu di a porta di l'equipaggiu è a situazione geografica.

 

Diagramma di flussu di trasportu

2. Imballaggio di prudutti è trasportu

I frutti è ligumi freschi anu da esse imballati cù arnesi di imballaggio cum'è cartoni è pellicole plastiche per riduce a perdita di freschezza fresca.Perchè durante u trasportu, i bumps and bumps sò inevitabbili, a superficia di u fruttu hè facilmente danucatu è rotted.U metudu di stacking hè ancu bisognu di attenzione.A causa di l'irregularità di a forma è u fisicu di ligumi è frutti, è ancu di i so fatturi attributi, u flussu di u flussu di l'aire è u squeezing trà e merchenzie deve esse cunsideratu quandu stack such products fresh.Tali prublemi sò ancu Un fattore impurtante chì afecta l'attività di prudutti freschi freschi è a perdita di prudutti freschi.

Quandu u trasportu di frutti è ligumi, u pesu di a cantina deve esse cunsideratu in modu chì pò esse cumpletu in a gamma di carica permessa.In ogni casu, se i frutti è ligumi sò imballati troppu pieni è affollati, i frutti è ligumi sò propensi à una grande quantità di calore di respirazione, causannu overmature o tarnishing di a superficia.Inoltre, frutti è ligumi freschi sò classificati è trasportati quantu pussibule durante u prucessu di trasportu, soprattuttu perchè certi frutti freschi ponu pruduce etilene, chì accelera a maturazione di frutti è ligumi, è dopu à un certu gradu, pruvucarà a qualità di l'altri. frutti è ligumi à calà.

 

monitoraghju di temperatura è umidità

 

Cum'è un alimentu sensibile à u tempu, frutti è ligumi freschi necessitanu più cura è trasportu cà i prudutti congelati.U trasportu hè solu una parte di a logistica di l'alimentariu frescu.A cugliera precoce, a disinfezione, l'imballaggio, l'almacenamiento è altri ligami anu da esse ligati inseme per assicurà chì a qualità di l'alimentu frescu hè stabilizzata o migliurata in a circulazione, è per furnisce i cunsumatori una varietà fresca è sicura.Alimentazione fresca sessuale.

 

 

Scegli HENGKO per una soluzione cumpleta à tutte e vostre esigenze di monitoraghju di temperatura è umidità.

Cuntatta cioghje per infurmazioni nantu à i prezzi è per sapè di più nantu à a nostra vasta gamma di prudutti è servizii.

 

 

https://www.hengko.com/


Tempu di post: Jul-02-2021