Boosters di Vaccine COVID: u più impurtante di u monitoraghju di a temperatura è di l'umidità in u trasportu di vaccini

Impulsà o micca?Questa hè a quistione chì facenu i paesi furtunati di avè vaccinatu gran parte di a so populazione adulta.In fronte à l'aumentu di u numeru di infezioni causati da a variante Delta altamente contagiosa di SARS-CoV-2, è suggerisce chì l'immunità attivata da i vaccini COVID-19 puderia svanisce cù u tempu, certi paesi cunsidereghjanu se dà più dosi à quelli chì sò stati pienamente vaccinati.

Ma i scientisti dicenu chì u casu per i boosters di a vacuna COVID-19 à questu puntu hè debule.Puderanu micca esse necessariu per a maiò parte di a ghjente, è puderianusvià e dosi assai necessarii luntanu da l'altri.U 4 d'Aostu, l'Organizazione Mondiale di a Salute hà dumandatu una moratoria di i boosters finu à almenu a fine di settembre.

COVID Vaccine Boosters u più impurtante di u monitoraghju di a temperatura è di l'umidità in u trasportu di vaccini

CDC ricumanda di trasportà a vacuna Moderna COVID-19 à a temperatura congelata o refrigerata utilizendu un congelatore portatile o unità frigorifera o un containeru / pacchettu qualificatu per mantene e temperature cunsigliate.Tramindui i vials punzed è unpunctured ponu esse trasportati.

HENGKO HK-J9A104 Registratore di dati di temperatura è umidità USBcù 65000 capacità di dati furniscesurviglianza in tempu realevaccina.In generale, a gamma di misura di u nostru data logger hè -40-100 ℃.Tuttavia,Logger di dati RH/Tcù a sonda NTC hè ideale per u monitoraghju di u trasportu di vaccini per via di a so temperatura di almacenamento (2-8 ℃).

HENGKO - Registratore automaticu di temperatura è umidità -DSC 6435

Per assicurà chì i vaccini COVID-19 sò sicuri,Sistema di monitoraghju di temperatura è umidità di a catena fredda di a vaccina HENGKOadopta avanzataIOT è tecnulugia di sensori, furnisce u monitoru in tempu reale 7/24, alarme, arregistramentu è almacenamentu.

全程疫苗冷链监测解决方案-英文

Sicondu l'esperti, u futuru serà un longu periodu di tempu serà a razza umana cù u virus, facemu sempre attenzione à a prevenzione di ogni ghjornu, lavà e mani spessu, purtassi maschere, evitemu grandi attività riunite.Cridemu chì u novu Coronavirus serà scunfittu in u futuru.

https://www.hengko.com/


Tempu di pubblicazione: 12 ottobre 2021