Cina (Guangzhou) Esposizione Internaziunale di l'Industria di a Salute (HCI) 2021

Cina (Guangzhou) Esposizione Internaziunale di l'Industria di a Salute (HCI) 2021

"Healthy China" hè diventata una strategia naziunale, è l'industria di a salute cresce rapidamente.

Nta l 'ùrtimi anni, da u sviluppu ecunomicu drive à u sustegnu pulitica è regulamentu à a cuscenza di u publicu generale, ogni tipu di segni mostra chì l'industria di salute di China hè in u stadiu di sviluppu rapidu.In u prossimu decenniu, a grande industria di a salute hà da introdurrà una nova volta di u focu "China sana" hè diventata una strategia naziunale, è l'industria di a salute cresce rapidamente.

Categorii di prudutti

Pruduttu ligatu à l'idrogenu: 

prudutti d'idrogenu per bere, prudutti di bellezza d'idrogenu-acqua, facilità di fabricazione d'acqua d'idrogenu è imballaggio, etc.

Tazza ricca di idrogenu -DSC 1707-1

 

HENGKO, cù più di 10 anni di sperienza di produzzione ricca è forti capacità di tecnulugia di fabricazione, hè u principale fabricatore OEM di sviluppà è pruduce generatori d'acqua ricca di idrogenu, nano sparger d'acqua ricca di idrogenu, accessori d'acqua ricca di nano-idrogenu è cusì.
 

6-1

 

HENGKO diffusion petra per H2 hè un dispusitivu umanu-amichevuli, high-temperature-risistenti nano dispusitivu chì permette bolle d'idrogenu à esse uniformly subdivided è dissolutu prestu in acqua.Aduprà metudi fisichi puri per fà l'idrogenu più soluble in l'acqua, chì permette à e molécule di l'idrogenu in l'acqua di fusione cumplettamente, è mantene l'ioni di l'idrogenu per un bellu pezzu.Stabilità, non volatile finu à 24 ore, chì permettenu l'equipaggiu d'acqua riccu d'idrogenu per pruduce l'acqua ricca di l'idrogenu di cuntenutu più altu.

1-1

 

Una varietà di dispusitivi di generazione di bolle d'acqua ricchi d'idrogenu sò stati ancu esposti.U pruduttu hè faciule d'opere.Basta cunnette a barra di dissolve di l'idrogenu o u dispositivu generatore di bolle à u tubu di silicone.L'idrogenu generatu da l'assorbitore di l'idrogenu hè scompostu in bolle nano-sized da u bastone di dissolve di l'idrogenu attraversu a manguera.Distribuitu uniformemente in l'acqua, l'effettu di accelerà l'efficienza di dissoluzione di l'idrogenu è aumentà u cuntenutu di l'idrogenu hè significativu.

HENGKO hè u fornitore verificatu Alibaba di 11 anni / fornitore d'oru chì hè valutatu, certificatu, autenticatu è / o inspeccionatu da TüV Rheinland è SGS.

Aderemu à a filusufìa di l'affari "Aiutà i Clienti, RICHIEDE L'IMPIEGATI, WIN-WIN COOPERATION" è dedicà à furnisce i nostri clienti cù prudutti d'alta qualità è serviziu attentu. Avemu ottimisimu constantemente e capacità di preparazione R & D di a cumpagnia è i sistemi di gestione per risolve megliu i clienti. 'confusione è aiutanu à migliurà continuamente a competitività.

 

https://www.hengko.com/


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021