2019 China New Design Tri Clamp Carbonation Stone - SFB03 Sinterizzato Microporoso Acciaio Inox Ozone Bubble Bubble Diffuser Stone - HENGKO

Breve descrizione:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Feedback (2)

Persistenti in "Alta qualità, consegna pronta, prezzu aggressivu", avemu stabilitu una cooperazione à longu andà cù i cumpratori di l'oltremare è di u paese è uttene cumenti elevati di i clienti novi è precedenti perHome Brew Keg Carbonation, Sensore di gas Lp, Sensore d'umidità di temperatura impermeable, U nostru principiu hè evidenti tuttu u tempu: per furnisce una soluzione d'alta qualità à un prezzu competitivu à i clienti in tuttu u pianeta.Accoltamu i clienti potenziali per mette in cuntattu cun noi per ordini OEM è ODM.
2019 China New Design Tri Clamp Carbonation Stone - SFB03 Sinterizzato Microporoso Acciaio Inox Ozone Bubble Bubble Diffuser Stone - HENGKO Detail:

SFB03 Pietra diffusa di bolle d'ozone in acciaio inox microporosa sinterizzata

Descrizzione di u produttu

 

Nome di u produttu        Specificazione
SFB03 D1/2''* H1-7/8'' .5um cù 1/8'' Barb

 

 A petra di carbonatazione HENGKO hè fatta di u megliu materiale in acciaio inox 316L di qualità alimentaria, più sana, pratica, durable, resistente à alta temperatura è anti-corrosione.Hè faciule da pulisce, è ùn si sfracicà in a birra o u mostu dopu l'usi.

A petra 2 micron hè tipicamente usata per l'applicazioni di l'ossigenazione, a petra 0,5 micron per l'applicazioni di carbonatazione.

 

Applicazione:

◆ HENGKO diffusion petra hè adattatu per forza carbonation di a biera, hè ideale per furzà carbonate a birra kegged, o cum'è una petra aerazione prima di fermentazione.Carbonate a biera cum'è i prufessiunali cù sta petra carbonata in acciaio inox.

A petra d'ossigenu HENGKO 0,5 hè aduprata per furzà e bevande carbonate cum'è a biera, u champagne o l'imigli di scintilla cù diossidu di carbonu.paragunatu cù a petra di 2,0 microni, a petra di 0,5 microni carbonate a birra più rapidamente è cù una testa più durabile perchè e bolle chì crea sò più chjuche.

Hè rapidamente carbonate a birra / acqua di soda, u CO2 o O2 serà furzatu à traversu i milioni di pori minusculi in a petra, chì dissolve u gasu in u liquidu.Lasciate chì a vostra birra o l'acqua di soda hà una bona sensazione in bocca.

Certi pirsuni piace à accelerà u prucessu di forza carbonating birra da mette suverchiu suverchiu altu prissioni nant'à u keg, ma una pratica più efficaci è pricisu hè à aduprà una petra carbonation HENGKO o petra diffusion.

Sculacciate u vostru keg cù u manometru di bassa pressione stabilitu à 30 PSI pò ottene a birra carbonatata in un ghjornu.Questu pò ancu, però, a causa di finisce cù a birra carbonatata, chì pò esse un fastidiu.Puderà piglià più tempu per caccià a carbonatazione da a suluzione ch'è ùn pare per forza.

Una suluzione megghiu di accurtà su carbonation saria à aduprà una petra HENGKO carbonating, canusciutu macari comu petra diffusion HENGKO.Questu hè un pezzu d'acciaio inox, perforatu in tuttu cù un gran numaru di buchi 0,5 - 2 micron.I coperchi di fusti dotati di una petra di diffusione sò ancu dispunibili.

petra diffusion aria

Forzare e bevande gassate.

Pone u vostru regulatore à circa 2 psi, è u gasu serà furzatu à traversu i milioni di pori minuscoli in a petra, chì dissolve u gasu in u liquidu.A vostra biera sarà carbonata durante a notte.

Averete bisognu di un outfit homebrew kegging cun CO2 tank, regulatore, linee, è un fustu.Basta attaccà una lunghezza di 24 "di tubu ID ¼" à u tubu di immersione di u gasu di u vostru keg cù una pinza di verme. À l'altra estremità di u tubu, attaccate a petra di diffusione cù un'altra pinza. Ci sò grafici dispunibili in linea è in libri Livelli esatti di temperatura è pressione di CO2 per ottene i livelli di carbonatazione desiderati. U seguitu hè un esempiu per a carbonatazione media in a cerveza: Chill the beer to 40 F. Adjust the regulator to 2 PSI and attache the gas disconnect. Ogni 3 minuti aumenta a pressione 2 PSI. finu à ghjunghje PSI 12. À questu puntu, a biera sarà carbonata, ma ùn ferà micca male per lascià solu in a frigorifera per uni pochi di ghjorni sottu pressione.

petra d'ossigenu

Cumu aduprà a petra diffusione

1.A "petra" si trova ind'u barile vicinu à u fondu.

2.Una barbuta di a manguera l'attacca à una lunghezza di tubu (in generale circa 2 piedi di 1/4" ID di tubu di vinile di muru grossu) chì hè appiccicatu à u cortu downtube sottu u postu "in" o "gas side".

3.Quandu u CO2 hè cunnessu, manda una tremenda quantità di bolle di gas à traversu a biera.E bolle minuscule creanu una quantità enorme di superficia per aiutà à assorbe rapidamente CO2 in a biera.Questa hè in realtà una versione in miniatura di un dispositivu utilizatu da e birrerie cummerciale in ogni locu.

4.Carbonation deve esse virtualmente istantanea, ancu s'è u fabricatore ricumandemu di carbonatà a vostra biera almenu uni pochi ore prima di serve.

diffusore nano bolle

◆ A petra di l'aria HENGKO SS hè comunmente utilizata per aerate u mostu prima di a fermentazione, chì aiuta à assicurà un principiu sanu di u prucessu di fermentazione.A petra d'ossigenu HENGKO 2.0 micron pò esse usata per ossigenà u mostu cù un regulatore d'ossigenu.I buchi in a petra 0,5 sò troppu fine per usà per aerate u wort cù una pompa d'aerazione.

A petra di carbonatazione in linea HENGKO da 2 micron hà milioni di pori minusculi, cusì chì sta petra di diffusione ossigenerà rapidamente u mostu è a birra carbonatata / soda prima di a fermentazione, per riduce i tempi di fermentazione è micca facilmente intasatu.

E diverse petre micron producenu bolle assai chjuche, chì sò ideali per l'assorbimentu efficace di u gasu in u vostru mostu.

L'usu più cumuni per questa petra specifica hè di custruisce una assemblea d'ossigenazione in linea induve a petra hè infilata in un TEE di 1/2 "NPT, cusì u mostu friddu passa a petra in a strada di u fermentatore. Hè impurtante per limità u flussu di l'ossigenu. in questa configurazione per evità di saturazione eccessiva di u mostu.

petra di area

A petra di diffusione HEGNKO pò esse installata in un raccordu 1/2 "FPT o 1/4" di diametru, 1/4 "barb o un altru cunnessu persunalizatu, per cunnetta cù tanki d'ossigenu cumpressu, pompe d'aria o chiller di kettle & wort per tubu.

Attenzione à i dettagli:
Dopu a carbonatazione, pudete scuzzulate a cervecera.Se fate cusì, a vostra cerveza pò ghjunghje à u megliu in bocca.Biere di gravità alta pò esse bisognu di più tempu perchè l'ossigenu ùn si dissolve micca facilmente in liquidi cù una gravità specifica alta.
Hè impurtante di pulizziari è sanitize petre diffusion bè nanzu ogni usu è dopu usu.Installa un filtru di l'aire, assicuratevi di una fonte d'aria pulita o l'aria chì hè alimentata in a petra hè pulita, per prevene i contaminanti da impiccà a petra o infettà u mostu.

 

Per sanitizà currettamente e vostre petre, ricumandemu di eseguite in una soluzione sanitizzata per 5 minuti.Se a petra si ostruisce, ricumandemu di bollire a petra per 1-3 minuti per sanitizà è sbloccare i pori, aiutanu à rompe qualcosa in questu.Se l'ebullizione ùn hè micca una opzione, ricumandemu di immergete in Star San.Star San caccià a maiò parte di a contaminazione di a superficia / bacteria, ma ùn sanitizeghja micca l'internu di a petra chì pò esse contaminata o micca.Se i pori in a petra d'aerazione si bloccanu da a manipulazione, fate un immersione di 15 seconde in l'acidu cloridicu prima di risciacquare cù acqua.

 

Aduprà guanti sanitized, ùn tocca à u corpu superficia porosa di petra diffusion da e mani, l 'olii nant'à i dita pò clog i picculi pori in a petra.

 

Vulete più infurmazione o vulete riceve un preventivu?

Cliccate u Serviziu Online in cima à diritta per cuntattà i nostri venditori.

 

E-mail:

 

                                     ka@hengko.com              sales@hengko.com              f@hengko.com              h@hengko.com

Mostra di u produttu

 petra diffusion micron
SFB03 petra di diffusione
DSC_1956 拷贝 (2)

I vantaghji di a petra HENGKO:

 * NO BLOCKING -- Milioni di pori minusculi facenu chì a birra è a soda carbonatate rapidamente prima di a fermentazione, a petra micron hè ideale per furzà a carbonatazione di a vostra birra in fustellu o cum'è una petra di aerazione prima di a fermentazione.Ùn hè micca faciule d'ostruisce, sempre chì ùn hè micca grassu.

* FACILE DA USARE -- Basta cunnette u vostru regulatore d'ossigenu o a pompa d'aerazione à a petra di diffusione in acciaio inox è aerate u vostru mostu mentre a birra scorri attraversu a linea.Si cunnetta in linea cù qualsiasi bollitore, pompa, o chiller di mosto à contraflussu / piastra.

* Easy To Sanitize —— immergete sta petra di diffusione di 0,5 micron in acqua bollente per 20 à 30 seconde.Ùn toccate micca a parte carbonatata di a petra cù e vostre mani

* Facile da Installà O Aduprà -- Utilizendu un tubu di 1/4 "ID per cunnette à l'arburetu di u tubu nantu à a petra. Questa petra di carbonatazione pò esse usata cù e pompe d'aria, ùn hè più bisognu di scuzzulate a vostra buttiglia.

* 100% Satisfaction —— Avemu u scopu di furnisce u serviziu di più alta qualità è a megliu qualità di produttu per ogni cliente.Fate u vostru ordine senza alcuna preoccupazione.Sè vo avete qualchì quistione, per piacè sentite liberu di cuntattateci.Risolveremu incondizionatamente per voi!

Altamente cunsigliatu

 

Profilu di a cumpagnia

详情----源文件_03 详情----源文件_04 详情----源文件_02

 

FAQ

Q1.Chì hè a funzione?

--Cù più grande zona di cuntattu di gasquid, u tempu è u voluminu necessariu per dissolve u gasu in liquidu hè ridutta.Questu hè rializatu riducendu a dimensione di a bolla, chì crea parechje bolle minuscule, chì si movenu lentamente chì risultanu in un grande aumentu di l'assorbimentu.

 

Q2.Pò esse usatu per u sistema di aerazione?

-- Ié benintesa.Sò largamente utilizati per u kit di scuma, l'equipaggiu di fermentazione, u dispusitivu di birra in casa, u diffusore di ozone / ossigenu / CO2 / N2, bioreactor, aquacultura, etc.

 

Q3.Cumu pulisce?

--Per bagni ultrasonici o flussu inversu.

 

Q4.Offre servizii OEM / ODM?

--Di sicuru, assai benvenutu.

 


Foto di dettagli di u produttu:

2019 China New Design Tri Clamp Carbonation Stone - SFB03 Sinterizzato Microporoso Acciaio Inossidabile Ozone Bubble Bubble Diffuser Stone - HENGKO dettaglio immagini

2019 China New Design Tri Clamp Carbonation Stone - SFB03 Sinterizzato Microporoso Acciaio Inossidabile Ozone Bubble Bubble Diffuser Stone - HENGKO dettaglio immagini

2019 China New Design Tri Clamp Carbonation Stone - SFB03 Sinterizzato Microporoso Acciaio Inossidabile Ozone Bubble Bubble Diffuser Stone - HENGKO dettaglio immagini

2019 China New Design Tri Clamp Carbonation Stone - SFB03 Sinterizzato Microporoso Acciaio Inossidabile Ozone Bubble Bubble Diffuser Stone - HENGKO dettaglio immagini


Guida di u produttu in relazione:

Furnemu ancu suluzioni d'approvvigionamentu di l'articuli è di cunsulidazione di volu.Avemu avà u nostru propiu stabilimentu di fabricazione è u locu di travagliu di fonte.Puderemu furnisce quasi ogni tipu di merchandise assuciatu à a nostra varietà di merchandise per 2019 China New Design Tri Clamp Carbonation Stone - SFB03 Sinterizzata Microporous Stainless Steel Ozone Bubble Diffuser Stone - HENGKO, U pruduttu furnisce à tuttu u mondu, cum'è: Iran, Kenya, Algeria, In l'anni, cù suluzioni d'alta qualità, serviziu di prima classe, prezzi ultra-bassu, vi vincemu a fiducia è u favore di i clienti.Oghje i nostri prudutti vendenu in tuttu u paese è l'esteru.Grazie per u supportu regulare è novu di i clienti.Offriamu prudutti d'alta qualità è prezzu cumpetitivu, accolta i clienti regulare è novi cooperanu cun noi!
  • Stu fabricatore pò cuntinuà à migliurà è perfeccionà i prudutti è u serviziu, hè in linea cù e regule di a cumpetizione di u mercatu, una cumpagnia competitiva.5 Stelle By Odelia da Southampton - 2015.12.10 19:03
    Cridemu sempre chì i dettagli decidenu a qualità di u produttu di a cumpagnia, in questu rispettu, a cumpagnia cunforme i nostri bisogni è i beni sò risponde à e nostre aspettative.5 Stelle By Maggie da Durban - 2015.05.15 10:52

    I prudutti cunnessi